تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - ساعت : 11:08

کد مطلب: 50144 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برنامه ها باید پیوست علمی داشته باشد

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر نوشهر بابیان اینکه این مرکز برای اولین بار در بین شوراهای استان ایجادشده گفت: برنامه‌های شورا و شهرداری پیوست علمی داشته باشد.

مازندشورا:رفائیل آزادیان با عنوان اینکه اولین مرکز پژوهش‌های شورای شهر در نوشهر ایجاد شده است گفت: در این مرکز سعی شده با بهره‌گیری از افراد نخبه و برجسته، رویکرد علمی به برنامه‌های شورا و شهرداری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جدیدی برای مرکز پژوهش‌های شورای شهر نوشهر تعریف‌شده است گفت: برنامه‌ها و پروژه‌ها باید پیوست علمی داشته باشد و در این مرکز نگاه قبیله گرایی نداریم.

آزادیان از تشکیل کارگروه و کمیته‌های مختلف در مرکز پژوهش‌های شورای شهر خبر داد و گفت: در کمیته‌ها استادان برجسته علمی فعالیت و حضور دارند.

عضو شورای شهر نوشهر با اظهار اینکه برای اولین بار روی گونه‌های استفاده‌شده در فضای سبز به‌صورت علمی در شهر نوشهر کار شده است گفت: در کمیته فضای سبز سعی شده تا با رویکرد علمی نسبت به کاشت گونه‌ها اقدام کنیم.

وی از همه دوستداران شهر و صاحب‌نظران خواست با ارائه طرح و پیشنهاد مرکز پژوهش‌های شورای شهر را برای ارائه برنامه‌های علمی و کاربردی یاری کنند و ادامه داد: در این مرکز تلاش می شود از نیروهای علمی و کارشناس بهره‌گیری شود.

وی تشکیل کمیته‌های عمران و فنی را از دیگر برنامه‌های مرکز پژوهش‌های شورای شهر برشمرد.

منبع:مهر


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #شورای شهر #شورای #پژوهش‌های #نوشهر #اینکه #برنامه‌های #تشکیل #کمیته‌های #ارائه #بهره‌گیری #آزادیان #اولین #پیوست #برجسته #رویکرد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برنامه ها باید پیوست علمی داشته باشد

*

*


X https://sport45.site/