تاریخ انتشار : سه شنبه 01 خرداد 1397 - ساعت : 11:16

کد مطلب: 50366 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مصوبه کرایه تاکسی ازدستور شورا خارج شد

محسن هاشمی: برای تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس 2 ماه عقب هستیم

مازندشورا: شهردارآنلاین: اعضای شورای شهر تهران به درخواست معاون حمل و نقل و ترافیک با خروج بررسی اعتراض فرمانداری در خصوص نرخ کرایه تاکسی موافقت کردند.

مازندشورا:در جلسه امروز شورای شهر تهران قرار بود اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه نرخ کرایه های تاکسی مورد بررسی قرار گیرد.فرمانداری به افزایش کرایه ها در روزهای بارانی و برفی معترض بود و کمیسیون نیز با حذف این تبصره موافقت کرده بود اما به درخواست محسن پورسیدآقایی، این موضوع از دستور جلسه امروز خارج شد و نرخ کرایه های تاکسی همچنان بلاتکلیف باقی ماند.

رییس شورای شهر تهران گفت: باید نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس پیش از سال تعیین می‌شد و دو ماه از این موضوع عقب هستیم.

محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: فرمانداری دو اِشکال به نرخ بلیت اتوبوس‌ها وارد کرده که یکی در خصوص افزایش بلیت‌ها بیش از ۱۲.۵ درصد است که در این خصوص ۵۰ تومان قیمت بلیت را کاهش داده تا این اشکال برطرف شود. همچنین در خصوص ساعت کاری شبانه، ما به قانون کار استناد کرده‌ایم.

احمد مسجدجامعی در این رابطه توضیح داد: در خصوص ساعت کاری شبانه می‌توان به لایحه سال گذشته استناد کرد که ضریب خدماتی در آن، همین میزان بود و فرمانداری به آن اعتراضی نکرده است؛ برخی اعضای شورا با نظر کمیسیون مخالفت کرده‌اند.

محسن هاشمی در این خصوص گفت: نمی‌توان بیش از این نرخ‌ها را بلاتکلیف گذاشت؛ باید نرخ‌های کرایه تاکسی و بخش خصوصی اتوبوسرانی، سال گذشته تعیین تکلیف می‌شد و اگر ما باز هم با نظر فرمانداری مخالفت کنیم، این مصوبه به شورای حل اختلاف می‌رود و بلاتکلیفی طولانی‌تر می‌شود. در حال حاضر نیز ما با دو ماه تأخیر، نرخ‌ها را تعیین کرده‌ایم و مردم و رانندگان تاکسی منتظر نرخ‌های جدید هستند.

بر اساس این گزارش در نهایت اعضا با ۱۷ رأی به نظر کمیسیون رأی دادند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #کرایه #تاکسی #فرمانداری #شورای #کمیسیون #تعیین #تهران #شورای شهر #مصوبه #استناد #کرده‌ایم #گذشته #مخالفت #نرخ‌های #نرخ‌ها #شبانه #افزایش #اتوبوس #هاشمی #هستیم #امروز #بلاتکلیف #موضوع #می‌شد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : محسن هاشمی: برای تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس 2 ماه عقب هستیم

*

*


X https://sport45.site/