شماره هفتم نشریه موثق منتشر شد

تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - ساعت : 13:42

کد مطلب: 6531 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شماره هفتم نشریه موثق منتشر شد

مازندشورا: شماره هفتم دو هفته نامه موثق (یکشنبه 28 شهریور 95) در 8 صفحه رنگی در گستره استانی منتشر شد

مازندشورا: شماره هفتم دو هفته نامه موثق (یکشنبه 28 شهریور 95) در 8 صفحه رنگی در گستره استانی منتشر شد.

سرمقاله شماره هفتم نشریه موثق به قلم صادقعلی رنجبر عضو هیات علمی دانشگاه و به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشته شده است. یادداشت مدیرمسئول این شماره با عنوان (ایران و نیاز اورژانسی به بازاریابی اجتماعی) به قلم رحمت عزیزی است. پرونده ویژه این شماره به مسئله FATF و مواضع نمایندگان مازندران به این قضیه اختصاص داده شده است.

در صفحه دو این شماره، تحلیلی پیرامون زیست سیاسی کوروش یوسفی و نقش وی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نوشته شده است.

صفحه سه به نشست مشترک علی اصغر یوسف نژاد (نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و حسین نادری (دبیر هیات بوکس شهرستان ساری) که در دفتر موثق به مناسبت احداث خانه بوکس ساری انجام شد اختصاص داده شده است. همچنین مصاحبه‌ای با حسین دلیری (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری) تهیه شده است.

در صفحه چهار مصاحبه اختصاصی با شعله مصطفی پور (رئیس شورای شهر نوشهر) و یادداشت اختصاصی با عنوان (شورای شهر قائمشهر؛ موفق در اسم، ناموفق در رسم) منتشر شده است. همچنین در این صفحه یادداشت‌هایی از حبیب رستمی (دبیر حزب اتحاد ملت منطقه مازندران)، مجید قربانی (استاد دانشگاه) و فرزاد طبری وجود دارد.
صفحه 5 نشریه به مصاحبه اختصاصی موثق با محمدجواد اسماعیل تبار (شهردار هادیشهر) با عنوان (قانون مالیات بر ارزش افزوده به ضرر شهرهای شمالی است) اختصاص داده شده است.

در صفحه 6 مصاحبه اختصاصی موثق با سید محمد جعفری (دبیر اول شورای اسلامی شهر ساری) پیرامون انتخابات شوراها به چشم می‌خورد.

در صفحه 7 دو مصاحبه اختصاصی با پرویز شعبانی (عضو شورای اسلامی شهر ساری) و همچنین حسین سیدی (مدیرعامل آتش نشانی ساری) تهیه شده است. همچنین در همین صفحه دو یادداشت اختصاصی یکی با محوریت (رزمندگان مازندران در 8 سال دفاع مقدس) و همچنین (پدیده‌ای به نام وندالیسم) دیده می‌شود.

در صفحه آخر نشریه مصاحبه تفصیلی با علی یوسفی فعال اجتماعی پیرامون وضعیت حمل و نقل عمومی در بهشهر با عنوان (چرخ حمل و نقل بهشهر نمی‌چرخد) و با مصاحبه‌های اختصاصی با رجبعلیان (مدیر عامل شرکت تعاونی تاکسیرانی شهرستان بهشهر) و بابلیان (رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه شهرستان بهشهر) تدارک دیده شده است. در این پرونده به مشکلات وضعیت حمل و نقل و رانندگان پرداخته شده است.

نشریه فرهنگی اجتماعی موثق با گستره توزیع مازندران به عنوان رسانه مکتوب گروه رسانه‌ای موثق (مازندشورا، مازندمجلس و دو هفته نامه موثق) به روی پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی سراسر استان قرار گرفته است. گفتنی است نشریه موثق به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی رحمت عزیزی، سردبیری محمد سفری، امور هنری سید روح اله شجاعی، خبرنگاری مجید ساجدی فر به همراه تیم هیات تحریریه مازندمجلس و مازندشورا به صورت دو هفته نامه منتشر می‌شود.


برچسب ها : #دو هفته نامه موثق #موثق شماره هفت


شماره هفتم نشریه موثق منتشر شد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شماره هفتم نشریه موثق منتشر شد

*

*


X https://sport45.site/