یادواره 35 شهید مدافع حرم مازندران در نکا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : یکشنبه 09 آبان 1395 - ساعت : 15:33

کد مطلب: 8689 چاپ به اشتراگ گذاشتن

20 آبان‌ماه

یادواره 35 شهید مدافع حرم مازندران در نکا برگزار می‌شود

مازندشورا: رئیس ستاد برگزاری یادواره 35 شهید مدافع حرم در روستای حاجی‌محله نکا از برگزاری این یادواره در بیستم آبان‌ماه امسال خبر داد.

مازندشورا:حجت‌الاسلام ابوذر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: یادواره شهدای مدافعان حرم با هدف شناساندن شهدای مدافع حرم که از نسل جوانان امروز هستند در کنار بزرگداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره امسال برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر همین اساس، دعوت‌نامه‌ای از سوی ستاد برگزاری یادواره 35 شهید مدافع حرم در روستای حاجی‌محله نکا تهیه و افراد عضو این ستاد با حضور در منزل شهدای مدافع حرم مازندران از آنان برای شرکت در این یادواره دعوت می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری یادواره 35 شهید مدافع حرم در روستای حاجی‌محله نکا با اشاره به اینکه روستای حاجی‌محله نکا پنج شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و همه ساله یادواره این شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره شهدا به صورت خودجوش و توسط اهالی این روستا برگزار می‌شود تا سهمی اندک در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ایفا شود.

این مسؤول گفت: برنامه‌ریزی فضاسازی، نمایشگاه، فضاهای ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، استقرار پایگاه انتقال خون و... برای این یادواره انجام شده است که امیدواریم  یادواره شهدایی در شأن شهدای بزرگ ما برگزار شود.

حمزه‌ای با اشاره به شهدای روستای حاجی‌محله نکا، افزود: این روستا پنج شهید ارزشمند به نام‌های شهید احمد حیدری، اصغر رضایی، یوسف حمزه‌ای، جعفر نجفی‌نژاد و شهید عبدالمطلب صفرپور تقدیم اسلام و انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس کرده است.

وی با اشاره به زمان و سخنران این یادواره گفت: این یادواره پنج‌شنبه شب 20 آبان ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس برگزار می‌شود.

*زندگی شهدای مدافع حرم مازندران مستندسازی می‌شود

دبیر ستاد برگزاری یادواره 35 شهید مدافع حرم در روستای حاجی‌محله نکا نیز با اشاره به اینکه این یادواره با پشتیبانی سپاه ناحیه نکا و با همکاری بسیج رسانه برگزار می‌شود، یادآور شد: زندگی 35 شهید مدافع حرم مازندران مستندسازی می‌شود تا با مرور زندگی و خاطرات این شهدا، الگوبرداری مناسب از آنان انجام شود.

فغان شریفی‌مهر گفت: مبنای کار یادواره امسال در روستای حاجی‌محله نکا، شهدای مدافع حرم هستند که در کنار پنج شهید بزرگوار این روستا، مراسم یادبود و بزرگداشت آنان انجام می‌شود که تلاش شد تا با دعوت از همه خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مستندسازی زندگی این شهیدان و تقدیم تندیس شهدای آنان به خانواده‌های آنان از این برای این مراسم دعوت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پنجمین یادواره پنج شهید روستای حاجی‌محله نکا برگزار شد؛ افزود: در آستانه برگزاری ششمین یادواره، در برنامه‌ریزی منسجمی، دستور کار برگزاری 35 شهید مدافع حرم مازندران هم در دستور کار قرار گرفت که با قوت در حال انجام است.

این مسؤول ادامه داد: تاکنون برنامه به خوبی در حال انجام است و اعضای ستاد یادواره از 20 روز گذشته تاکنون با حضور در منزل 30 شهید مدافع حرم مازندران، از خانواده‌های آنان برای این یادواره دعوت کردند.

شریفی‌مهر در پایان با دعوت از آحاد مردم جامعه برای شرکت در این یادواره شهدا، گفت: شهدا حق بزرگی بر ما، جامعه، انقلاب و خانواده‌های ما دارند و حرکت در مسیر شهدا نوعی مصون‌سازی در مقابل هجمه‌های دشمن است که امیدواریم با حضور در این مراسم در انتقال پیام‌ شهیدان والامقام به نسل جدید تلاش شود.

انتهای پیام/86002/ن40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #یادواره #مدافع #شهدای #برگزار #روستای #حاجی‌محله #مازندران #برگزاری #زندگی #خانواده‌های #اشاره #روستا #مستندسازی #تاکنون #مراسم #انقلاب #جامعه #تقدیم #حمزه‌ای #اینکه #افزود #ادامه #امروز #شهیدان #حجت‌الاسلام #دستور #شریفی‌مهر #بزرگداشت #مسؤول #برنامه‌ریزی #انتقال #اسلام #امسال

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : یادواره 35 شهید مدافع حرم مازندران در نکا برگزار می‌شود

*

*


X https://sport45.site/