بهره‌برداری از 150 واحد مسکن محرومان مازندران در هفته بسیج

تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - ساعت : 14:17

کد مطلب: 10229 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با حضور سرلشکر جعفری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 150 واحد مسکن محرومان مازندران در هفته بسیج

مازندشورا: مسؤول بسیج سازندگی مازندران، گفت: در هفته بسیج از 150 واحد مسکن محرومان مازندران با حضور سرلشکر جعفری بهره‌برداری می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: الگوی خدمت‌رسانی به آحاد مردم از اهداف شکل‌گیری بسیج مستضعفان در کشور بود که به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه سال 58 صادر شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی بسیج سازندگی در حوزه‌های اشتغال، امدادی و بهداشتی، فرهنگی و آموزشی، عمرانی و زیرساختی است، افزود: در حوزه اشتغال ایجاد 3 هزار و 500 شغل از تعهدات بسیج سازندگی است که با اعتبار سازمانی باید در مازندران اجرا شود.

*تسهیلات 15 میلیارد تومانی بانک مهر اقتصاد

مسؤول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده اشتغال‌زایی در عرصه کشاورزی روستایی و صنایع تبدیلی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: امسال هزار و 500 شغل با تسهیلات 15 میلیارد تومانی بانک مهر اقتصاد مازندران در حال اجرا است.

این مسؤول ایجاد 2 هزار شغل از سوی بسیج سازندگی را از وظایف این سازمان مردمی در مازندران دانست و گفت: در حوزه اشتغال هماهنگی‌های لازم با نهادهای حمایتی و آموزشی همچون فنی و حرفه‌ای و ... انجام شد که امسال 6 هزار نفر در رشته‌های مهارتی توانمند می‌شوند.

شریعتی مشاوره‌های شغلی رایگان و برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی را از سری فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال‌زایی دانست و ادامه داد: امسال 3 هزار و 500 واحد اردوی جهادی در برنامه ابلاغی بسیج سازندگی گنجانده شد که در استان یک‌هزار واحد اردوهای جهادی هدایت و تاکنون 750 واحد آن محقق شد.

*بهره‌برداری از 150 واحد مسکن محرومان

وی از احداث و بهره‌برداری 150 واحد مسکن محرومان با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان در هفته بسیج امسال خبر داد و تصریح کرد: 150 واحد مسکن محرومان در 6 آذرماه جاری با حضور سرلشکر جعفری تحویل نیازمندان مازندران می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی مازندران به فعالیت‌های این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی در 6 آذرماه جاری در پارک ملل ساری از برنامه‌های ویژه هفته بسیج در مازندران است.

این مسؤول رویکرد اقتصاد مقاومتی را بحث محرومیت‌زدایی و ایجاد الگویی از ایران پیشرفته مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در مازندران دانست و اظهار کرد: بسیج سازندگی به‌منظور محرومیت‌زدایی در مازندران فعالیت در سه دهستان شهرهای بهشهر، ساری و تنکابن را در دستور کار قرار داد.

*محرومیت‌زدایی در 108 روستای مازندران

شریعتی بیان کرد: در 108 روستا در دهستان شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه‌هزار تنکابن در حوزه زیر ساختی 12 میلیارد تومان، در حوزه اشتغال 30 میلیارد تومان، در حوزه فرهنگ و آموزش هزار و 500 میلیون تومان و در حوزه بهداشت بنا به میزان جمعیت پایش سلامتی و بهداشتی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوم تا پنجم آذرماه امسال هماهنگ با 12 استان کشور طرح واکسیناسیون طیور بومی برای یک‌هزار و 817 روستای مازندران با حضور 5 هزار نیرو اجرا می‌شود.

*رونمایی از بازار مجازی

مسؤول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی این نهاد خدمات‌رسان بحث بازاریابی و شناسایی بازار هدف را برای تولیدات داخلی در نظر گرفته است، افزود: برای کمک به تولیدکنندگان بازار مجازی تعریف شد که در هفته بسیج رونمایی می‌شود.

این مسؤول با تاکید براینکه لازم است اشتغال در حوزه صنایع تبدیلی مورد حمایت قرار گیرد، اضافه کرد: بسیج سازندگی آمادگی حمایت از شرکت‌های پشتیبان را دارد.

شریعتی در پایان گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی سال گذشته از سوی کارگروه اقتصادی به بسیج سازندگی کمک شد اما امسال تاکنون کمک دولتی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/86006/خ40


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #سازندگی #اقتصاد #مسؤول #امسال #میلیارد #مقاومتی #اشتغال #ایجاد #تومان #شریعتی #آذرماه #محرومان #دانست #اینکه #محرومیت‌زدایی #بهره‌برداری #بازار #استان #تاکنون #یک‌هزار #تنکابن #مجازی #حمایت #رونمایی #روستای #بهشهر #جهادی #دهستان #اشتغال‌زایی #آموزشی #افزود #بهداشتی #اشاره #جعفری #اظهار #تسهیلات #تومانی #اضافه #رایگان #تبدیلی #صنایع #هماهنگی‌های #سرلشکر #فعالیت‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بهره‌برداری از 150 واحد مسکن محرومان مازندران در هفته بسیج

*

*


X https://sport45.site/