اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با 12 بازیکن به مسابقات آسیایی/ اردوی خارج کشور نداریم

تاریخ انتشار : سه شنبه 02 آذر 1395 - ساعت : 13:02

کد مطلب: 10407 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران خبر داد

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با 12 بازیکن به مسابقات آسیایی/ اردوی خارج کشور نداریم

مازندشورا: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با اشاره به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با 12 بازیکن به مسابقات آسیا و اقیانوسیه، گفت: اردوی خارج کشور و بازی تدارکاتی خارجی برای آماده‌سازی بازیکنان در دستور کار قرار ندارد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان کشورمان در رده سنی جوانان به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار شد و در آن کادر فنی تیم ملی به اهداف مختلف تاکتیکی، تکنیکی و کار گروهی خود دست یافتند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با اعلام اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان جلسات آشنایی و شناسایی انجام شده و پس از آن مرحله نخست اردو در آمل برگزار شد.

حسن پالار با قدردانی از تلاش مسؤولان ورزشی و شهری آمل برای برگزاری هر چه بهتر اردو، افزود: بعد از اردوی نخست در مازندران تعدادی از بازیکنان ریزش می‌‎کنند و دو دوم اردوها در آینده نزدیک با شاکله جدید آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود یک‌ماه دیگر اردوی دوم در یکی از شهرهای کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در مجموع سه اردو را پشت سر می‌گذارند تا راهی مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر معلولان آسیا و اقیانوسیه رده سنی جوانان اعزام شوند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با بیان اینکه این رقابت‌ها امسال در کشور تایلند برگزار می‌شود، ادامه داد: چند بازی تدارکاتی داخلی در دستور کار داریم تا بازیکنان برای دیدارهای آسیایی آب‌دیده و هماهنگ‌تر شوند.

این مربی بیان کرد: در اردوی مازندران 19 بازیکن حضور داشتند که برای دور دوم اردوها تعداد چهار بازیکن کنار گذاشته می‌شوند تا در مجموع با تعداد 12 بازیکن راهی تایلند شویم.

پالار ادامه داد: مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر معلولان آسیا و اقیانوسیه رده سنی جوانان از دوم تا نهم بهمن امسال برگزار می‌شود که اردوهای آماده‌سازی می‌تواند برای هماهنگی بازیکنان بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه از برگزاری نخستین اردو در آمل و رسیدن به اهداف مورد نظر رضایت دارم، افزود: اردوی برون‌مرزی در دستور کار قرار ندارد و بازی تدارکاتی خارجی نیز در برنامه نیست.

پالار با اعلام اینکه فاصله کمی تا مسابقات آسیا و اقیانوسیه داریم، ادامه داد: با توجه به مسابقات قبلی نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات، تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با بیان اینکه استرالیا یکی از مهم‌ترین حریفان در این مسابقات است، تصریح کرد: سه تیم برتر مسابقات بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه راهی مسابقات جهانی رده سنی جوانان می‌شوند و می‌خواهیم با کسب بهترین نتیجه عازم کانادا شویم.

انتهای پیام/86012/صا


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #جوانان #بسکتبال #مسابقات #ویلچر #اردوی #برگزار #اینکه #سرمربی #بازیکن #اقیانوسیه #بازیکنان #ادامه #شهرستان #معلولان #پالار #امسال #تدارکاتی #تایلند #تعداد #نتیجه #بهترین #می‌شوند #داریم #دستور #برگزاری #نخستین #خبرگزاری #آسیایی #اعزام #اهداف #اعلام #مجموع #اردوها #مازندران #افزود #قهرمانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با 12 بازیکن به مسابقات آسیایی/ اردوی خارج کشور نداریم

*

*


X https://sport45.site/