تکمیل کتابخانه کیاکلا به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تاریخ انتشار : دوشنبه 06 دی 1395 - ساعت : 19:52

کد مطلب: 12228 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تکمیل کتابخانه کیاکلا به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مازندشورا: ساری – ایرنا – فرماندار سیمرغ با اشاره به متوقف ماندن سه ساله طرح توسعه تنها کتابخانه این شهرستان ، گفت که برای تکمیل این طرح به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

مازندشورا: فرج الله یداله پور روز دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل امور کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد ، افزود : توسعه فضای کتابخانه شهرستان از 6 سال قبل در زمینی به مساحت 500 متر مربع در جوار کتابخانه عمومی شهید کشوری آغاز شد .
وی ادامه داد : نبود اعتبار باعث شد تا هم اکنون ساخت این کتابخانه در مرحله اسکلت بندی باقی بماند .
فرماندار سیمرغ فضای کتابخانه عمومی کنونی شهرستان را 276 متر مربع اعلام کرد و گفت که با تکمیل طرح توسعه و گسترش فضای کتابخانه ، محیط مناسب تر و بهتری برای کتابخوانان شهرستان فراهم می شود .
وی به پرداخت 100 میلیون ریال سهم نیم درصدی کتابخانه از سوی شهرداری کیاکلا اشاره کرد و گفت که برای فعالیت های مطلوب و بیشتر در حوزه کتابخوانی به اعتبارات بیشتری از سوی استان نیازاست .
فرماندار سیمرغ از تشکیل انجمن خیران کتابخانه شهرستان سیمرغ به عنوان گامی برای انجام امور و فراهم کردن خدمات مناسب به کتابخوانان نام برد .
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران نیز در این جلسه از اجرای طرح هایی برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در استان خبرداد و گفت که کودکان کتاب جایگزین کودکان کار از جمله این طرح هاست تا بستر برای کتابخوانی این کودکان محروم فراهم شود .
آرزو ولیپور افزود : تداوم طرح هایی با بسترسازی برای کتابخوانی از جمله فعالیت هایی است که در آینده از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران پیگیری می شود .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #کتابخانه #عمومی #شهرستان #کتابخوانی #مازندران #فراهم #استان #کودکان #سیمرغ #مناسب #فعالیت #کتابخوانان #افزود #اعتبار #کیاکلا #انجمن #مدیرکل #توسعه #تکمیل #فرماندار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تکمیل کتابخانه کیاکلا به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

*

*


X https://sport45.site/