در دولت یازدهم ارزش پول ملی کاهش یافت!

تاریخ انتشار : پنج شنبه 09 دی 1395 - ساعت : 08:50

کد مطلب: 12328 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مهرداد بذرپاش در اجتماع مردم رامسر:

در دولت یازدهم ارزش پول ملی کاهش یافت!

مازندشورا: بذرپاش همچنین با اشاره به واردات محصولات کشاورزی برنج، مرکبات و بی‌اعتنا بودن به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: هرچه واردات محصولات بیشتر شود، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ویلاسازی بیشتر خواهد شد و با توجه به این وضعیت باز به‌دنبال دلایل بیکاری در کشور هستیم

مازندشورا: مهرداد بذرپاش چهارشنبه‌شب در اجتماع مردم رامسر به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی که در مصلی جوادالائمه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه بعد از جنگ هر جا پای اسلام و نظام اسلامی مطرح شد مردم مازندران جزو مدافعان سرسخت جبهه‌ حق بودند، اظهار کرد: مازندران یکی از مراکز اصلی کمک به انقلاب بوده و هست.

وی با اشاره به بازسازی سوسنگرد که مازندرانی‌ها زودتر از همه این بازسازی را انجام دادند، افزود: مردم مازندران همیشه ایستاده‌اند و در مسیر مقاوم السابقون هستند؛ جان‌فشانی‌های آنها در سوریه و خان‌طومان را کسی فراموش نمی‌کند.

* اشتغال خانگی، ظرفیت مازندران و رامسر

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم با اشاره به وضعیت کشور و اینکه مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ بیکاری فصل تابستان در مازندران را 10.3 درصد اعلام کرد، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های استان و شهر رامسر اشتغال خانگی است اما با وجود قابلیت‌های فراوان در حوزه کشاورزی و تولیدات باغی، طبق آمارها در سال 94، 22 درصد بیکاران مازندران‌ به‌دلیل بیکاری از کشاورزی بود که بسیار تأسف‌بار است.

بذرپاش همچنین با اشاره به واردات محصولات کشاورزی برنج، مرکبات و بی‌اعتنا بودن به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: هرچه واردات محصولات بیشتر شود، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ویلاسازی بیشتر خواهد شد و با توجه به این وضعیت باز به‌دنبال دلایل بیکاری در کشور هستیم.

وی با اشاره به حوادث سال 88 اضافه کرد: براساس گزارش‌ها خسارت‌های مادی واردشده توسط فتنه به کشور بیش از 324 هزار میلیارد تومان بود، در صورتی که این عدد توانایی ایجاد بیش از 2 میلیون و 163 هزار فرصت شغلی جدید در کشور را داشت.

* ایجاد شکاف بین مردم، هدف ایجاد فتنه

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم با تأکید بر مدیریت آگاهانه مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم در سال 88 نبود، اتفاقات و حوادث آن کنترل نمی‌شد و شاید اکنون شرایطی مثل سوریه و عراق داشتیم.

بذرپاش با بیان اینکه 9 دی روز حضور واقعی مردم بود و این روز، روز هیچ جناح خاصی نیست و روز مردم است، گفت: این‌ موفقیت‌ها در برابر فتنه بزرگ 88 ناشی از توجه ملت ایران اسلامی به ولایت فقیه است که مهم‌ترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ بعد از انتخابات 88 ایجاد شکاف بین مردم بود را به شکست انجامید.

وی با بیان اینکه شبکه‌های قدرت و ثروت با واردات انبوه مزیت ارزنده تولید در این منطقه را زمین‌گیر کردند، گفت: به‌دلیل اینکه برخی از مهندسان جهادگر سابق، امروز در کسوت‌های دولتی تبدیل به واردکنندگان بزرگ شدند، چای ایرانی صلاحیت صادرات به دنیا را ندارد و قدرت رقابت با چای‌های بی‌کیفیت خارجی را به‌دلیل منافع شبکه‌های قدرت و ثروت از دست داده است و دیگر محصولات نیز با چنین شرایطی دست‌به‌گریبان شده‌اند.

* افزایش نرخ دلار به معنی تشدید رکود و بیکاری

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم به گرانی دلار در چند روز اخیر اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش قیمت دلار در چند روز گذشته شاهد کاهش 17 درصدی ارزش پول ملی بودیم که به معنی تشدید رکود و بیکاری است.

بذرپاش جوانان را سرشار از امید و نشاط دانست که مایلند کارهای بزرگ را با شجاعت و خطرپذیری انجام دهند، تأکید کرد: باید روحیه و امید خود را برای دفاع از کشور حفظ کنیم که این سرمایه بسیار بزرگ و نقطه‌ای است که در فتنه دشمن به‌دنبال تخریب آن بود.

وی در پایان گفت: حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی توقف‌ناپذیر است و به فضل پروردگار و به فرموده رهبری خواهید دید روزى را که دشمنان مستکبر و ظالم در مقابل ملت بزرگ ما مجبور به خضوع و خشوع خواهند شد.


منبع : فارس

برچسب ها : #مهرداد بذرپاش #فرصت شغلی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : در دولت یازدهم ارزش پول ملی کاهش یافت!

*

*


X https://sport45.site/