آتش نشانان در حادثه پلاسکو متعهدانه تا پای جان ایستادند

تاریخ انتشار : دوشنبه 04 بهمن 1395 - ساعت : 14:10

کد مطلب: 13334 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

آتش نشانان در حادثه پلاسکو متعهدانه تا پای جان ایستادند

مازندشورا: قائم‌شهر - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تلاش آتش‌نشانان در امدادرسانی در حادثه پلاسکو گفت: آنان با فداکاری متعهدانه تاپای جان ایستادگی کردند.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، اظهار داشت: این حادثه بسیار ناگوار بود و آتش‌نشانان فداکار، با ازخودگذشتگی خود نشان دادند که مقامات معنوی بزرگی در پیشگاه خداوند رحمان دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: کسبه ساختمان پلاسکو، حق داشتند برای حفظ اموال خود، در محل حادثه حضور پیدا کنند، اما آتش‌نشانان برای خدمت به مردم آمدند و در میزان عقل و شرع، کسی که برای خدمت به دیگران خطرپذیر شوند، مقامش عالی‌تر خواهد بود.

امام‌جمعه قائم‌شهر، با اشاره به قرب شهدا نزد پروردگار، عنوان کرد: شهدا حیات خود را فدای آسایش و آرامش کشور و مردم و آینده کرده‌اند.

معلمی عالی‌ترین مقام را مقام شهادت معرفی کرد و گفت: آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو در حال فداکاری متعهدانه، به امتحانی دشوار گرفتار آمدند و در مقابل تهدیدات جدی آتش، مقاومت کردند و تا پای جان ایستادند.

وی با تعریف و تمجید از شجاعت‌های آتش‌نشانان، تصریح کرد: بابت این فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی غیرتمندانه این عزیزان درصحنه، به خانواده‌هایشان تبریک گفت و درسی باشد برای همه، تا باانگیزه و اعتقاد قلبی با مسائل مواجه شوند.

امام‌جمعه قائم‌شهر، در پایان اظهار کرد: کسانیکه در مسیر خدمت به مردم دنیا را ترک می‌کنند، مهجور پیشگاه خداوند هستند و کسانیکه صبح‌ها برای حرکت درراه خدا و خدمت به خلق خدا از خانه خارج می‌شوند اگر دچار مرگ شوند اجرشان در پیشگاه خداوند رحمان محفوظ است


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #حادثه #آتش‌نشانان #پلاسکو #پیشگاه #خداوند #رحمان #آمدند #قائم‌شهر #مجلس خبرگان #کسانیکه #امام‌جمعه #اظهار #متعهدانه #مازندران #رهبری #ایستادند #معلمی #خبرگان #نماینده #ازخودگذشتگی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آتش نشانان در حادثه پلاسکو متعهدانه تا پای جان ایستادند

*

*


X https://sport45.site/