تاریخ انتشار : یکشنبه 01 اسفند 1395 - ساعت : 15:00

کد مطلب: 13879 چاپ به اشتراگ گذاشتن

جانشین انتظامی مازندران:

رضایتمندی مردم هدف راهبردی ناجا است

مازندشورا: ساری - جانشین فرماندهی انتظامی مازندران، رضایتمندی را پیش نیاز همراهی مردم با نیروی انتظامی دانست و گفت: کسب خرسندی مردم هدف راهبردی ناجا است.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهراب ریاحی ظهر یکشنبه در دیدار افسران انتظامی مازندران با نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیروی انتظامی سازمانی پرکار با ماموریت‌های سنگین است کهبرای موفقیت نیاز به همراهی مردم، به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی، دارد.

وی با بیان اینکه پیش نیاز همراهی مردم با نیروی انتظامی، رضایت‌مندی مردم است، افزود: از این‌رو، نیروی انتظامی، کسب خرسندی مردم را هدف راهبردی خود در نظر گرفته و برای تحقق آن از رویکردهای آموزشی مختلفی همچون تسریع در خدمت‌رسانی، افزایش سرعت عمل، افزایش تعامل با شهروندان، اصلاح مستمر شیوه برخورد با شهروندان و افزایش فعالیت‌های آموزشی استفاده می‌کند.

ریاحی با اشاره به اینکه کسب رضایت‌مندی مردمبا برنامه‌ریزی حاصل می‌گردد، افزود: برای مشخص شدن جایگاه نیروی انتطامی در افکار عمومی، مرکز مطالعات بسیج با همکاری مراکز دانشگاهی یک سنجش ملی با جامعه آماری ۲۰۰ هزار نفر انجام داده و نتیجه حاصله دلگرم‌کننده و بیانگر بیانگر رضایت‌مندی مردم از عملکرد نیروی انتطامی بوده است.

وی در رابطه با این نظرسنجی گفت: نیروی انتطامی همراه با بیست سازمان پرکار دیگر در کشور در این بررسی قرار گرفتند که نیروی انتطامی در بین این بیست سازمانرتبه چهارم را کسب کرده است.

وی همچنین با توجه به نتایج نطرسنجی انجام شده گفت: نکته حائز اهمیت دیگر، صیر صعودی نیروی انتطامی در پنج سال اخیر بوده که نمره این سازمان از ۷۰ به ۸۵ ارتقاء یافته که این امر بیانگر آن است که برنامه‌ی آموزشی ترتیب داده شده، نتیجه‌بخش بوده است.

ریاحی در رابطه با دوره آموزشی حاضر گفت: این دوره، سومین دوره از دوره‌های برگزار شده در راستای تعالی رفتار سازمانی در برخورد با مردم است؛ با مدت زمان سی هفته که در هر هفته صد نفر، مسائل سیاسی روز، مسائل دینی و اخلاقی و مهارت زندگی و فقه را آموزش خواهند دید و تا پایان سال، دو دوره دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #نیروی #انتظامی #انتطامی #آموزشی #بیانگر #افزایش #رضایت‌مندی #ریاحی #راهبردی #مازندران #رابطه #مسائل #برگزار #برخورد #شهروندان #اینکه #پرکار #افزود #سازمانی #همراهی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : رضایتمندی مردم هدف راهبردی ناجا است

*

*


X https://sport45.site/