كيفيت مطلوب در اجراي  پروژه هاي ساخت و سازهاي دولتي در مازندران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 - ساعت : 17:31

کد مطلب: 14747 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مديركل راه و شهرسازي استان تاكيد نمود :

كيفيت مطلوب در اجراي پروژه هاي ساخت و سازهاي دولتي در مازندران

مازندشورا: مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران در بازدید از ساختمان فرمانداری ساری با تاکید بر کیفیت در اجرای پروژه ها و اشاره به پیشرفت 93 درصدی این پروژه افزود ساختمان فرمانداری ساری انشاء اله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مازندشورا: 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس حيدر نوروزي در حاشیه این بازدید عنوان نمود : مازندران يكي از توانمند ترين استان هاي كشور از لحاظ نيروهاي فني و مهندسي بوده و شركت ها و مشاورين توانمند اين استان در بسياري از پروژه هاي ملي و حتي بين المللي در كشورهاي همسايه در حال فعاليت مي باشند.

وي از ايمني ، فناوري مناسب و مديريت كيفيت به عنوان سه اصل تاثير گذار در ساخت و سازها ياد كرد و خاطر نشان ساخت : بايد براي بهره برداري نهايي پروژه ها همتي مضاعف داشت چرا كه روند اجرايي و پيشرفت فيزيكي آنها مناسب نبوده و بايد براي تسريع در اجراي آنها تلاشي مضاعف نمود.

مهندس نوروزي در خصوص عمليات اجرايي در دست اجراي اين اداره كل در سطح استان تصريح نمود: در سال جاري اين اداره كل بر اساس اعتبارات مصوب ، 35 پروژه را با اعتباري بالغ بر 125ميليارد ريال در دست اجرا دارد. 


منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

برچسب ها : #استان #پروژه #مازندران #اداره #اجراي #مناسب #مضاعف #اجرايي #توانمند #نوروزي #كيفيت #شهرسازي #مهندس #عنوان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : كيفيت مطلوب در اجراي پروژه هاي ساخت و سازهاي دولتي در مازندران

*

*


X https://sport45.site/