اجراي آسفالت راه روستایی زرندین

تاریخ انتشار : یکشنبه 01 اسفند 1395 - ساعت : 16:04

کد مطلب: 14749 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان نکا خبر داد :

اجراي آسفالت راه روستایی زرندین

مازندشورا: رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان نکا از اجراي آسفالت راه روستایی زرندین در محور ارتباطي نکا- قرمرض،نکا- لایی، نکا- استخرپشت اين اداره بطول 950 متر و عرض متوسط 8 متر با اعتباری بالغ بر 1760 میلیون ریال خبر داد.

مازندشورا:به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس احمدعلی آبادی ضمن اعلام اين خبر افزود: روستای زرندین مرکز دهستان پی رجه بوده که جاده آن راه ارتباطی سه محور نکا -سوچلما ارم-نکا -لایی دامغان ونکا سدگلورد و 70روستای هزارجریب از آن تردد واستفاده بهینه می نمایند لذا بعنوان کاهش تصادفات وایجاد امنیت جاده ای نسبت به تعریض آن اقدام شده است.

وی یادآور شد : يكي از اهداف راه و شهرسازي استان ارتقاء ایمنی محورها جهت تامين سلامت كاربران جاده اي مي باشد.

وي ضمن اعلام اين مطلب كه حفظ و نگهداري از راهها در كنار ارتقاء ایمنی از اهداف کاری مجموعه راه و شهرسازي است تصريح نمود : مسئله ايمني در حمل و نقل جاده اي همواره از اهميت خاصي برخوردار بوده لذا آمار تصادفات و ميزان خسارتهاي وارده اين موضوع را تاييد مي نمايد. لذا کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در کنار افزایش ایمنی و رعایت آن از سوی کاربران جاده ای این موضوع را تائید می نماید.

رئيس اداره راه و شهرسازي نكا خاطر نشان ساخت : اين اداره با در اختيار داشتن 581 كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي و همچنين اجراي بيش از ده ها پروژه راهسازي در سطح اين شهرستان از جمله ادارات مهم مجموعه راه و شهرسازي مازندران است. 


منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

برچسب ها : #شهرسازي #اداره #نکا #تصادفات #ایمنی #ارتقاء #مجموعه #موضوع #اهداف #اعلام #شهرستان #اجراي #زرندین #استان #مازندران

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجراي آسفالت راه روستایی زرندین

*

*


X https://sport45.site/