طرح‌های اقتصاد مقاومتی با  مدیران ناکارآمد به سرانجام نمی‎رسد

تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - ساعت : 13:15

کد مطلب: 15249 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اجمالی/امام جمعه ساری:

طرح‌های اقتصاد مقاومتی با مدیران ناکارآمد به سرانجام نمی‎رسد

مازندشورا: امام جمعه ساری گفت: اگر زمینه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فراهم باشد ولی اگر مدیر کارآمد برای استفاده از این ظرفیت‌ها نداشته باشیم، طرحی به سرانجام نمی‎رسد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران، اظهار کرد: اگر زمینه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فراهم باشد ولی اگر مدیر کارآمد برای استفاده از این ظرفیت‌ها نداشته باشیم، طرحی به سرانجام نمی‎رسد.

وی تصریح کرد: یکی از شرایط مدیریت این است که باید رهبر، مدیر و مسؤول بینش سیاسی داشته باشد، تنها ایمان، عقیده، تدین، پاکی و تقوا در مدیریت کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: بینش سیاسی یکی از الزامات مدیر است، مدیر باید جامعه‌شناس بوده و شناخت کافی از افرادی که قرار است برای پیشبرد امور استفاده کند، داشته باشد، با مردم بودن یکی از الزامات مدیریت جامعه اسلامی است.

این مسؤول با اعلام اینکه امام راحل بهترین الگو مدیریت جامعه انقلابی بود و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی راه و روش امام راحل را در پیش گرفت، افزود: امام خودش را خدمتگزار مردم می‎دانست و ایشان از امام علی(ع) اطاعت می‎کرد.

طبرسی با اشاره به دستورات ائمه اطهار در ارتباط با مدیریت جامعه اسلامی، بیان کرد: زمان‌شناسی، جامعه‌شناسی سبب می‎شود که اشتباه در مدیریت کاهش پیدا کند.

وی اضافه کرد: اگر فردی آشنا به زمان نباشد یک اشتباهی می‎کنند که برای همیشه از روزگار حذف می‎شوند، همه مدیران باید عالم به زمان باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به تلاش‌های ائمه در دوران مدیریت خود، افزود: همه ائمه با توجه به شرایط زمان تصمیم‌گیری می‎کردند، امام علی(ع) به دلیل شناخت زمان 25 سال سکوت اختیار کرد، امام حسین(ع) به درستی قیام کرد و دیگر ائمه اطهار نیز با شناخت درست جامعه موفق به انتقال رسالت خود شدند.

این مسؤول با اعلام اینکه بسیاری از گروه‌ها در دروان انقلاب به‌دلیل عدم شناخت زمان نتوانستند در گردونه انقلاب بمانند، افزود: گروه‌های دیگر به دلیل اینکه عالم به زمان نبوده و دارای بینش سیاسی نبودند از مردم جدا شده و بسیاری آنها از گردونه حمایتی مردم جدا شدند و مردم متوجه شدند که بسیاری از این افراد نیت خیر نسبت به مردم نداشتند.

این خبر تکمیل می‌شود

انتهای پیام/86004/ع20


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مدیریت #جامعه #شناخت #مسؤول #اسلامی #اینکه #بسیاری #افزود #انقلاب #سیاسی #مقاومتی #مدیران #اشاره #اطهار #گردونه #اقتصاد #سرانجام #اعلام #طرح‌های #استفاده #الزامات #مازندران #نمی‎رسد #طبرسی #شرایط

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : طرح‌های اقتصاد مقاومتی با مدیران ناکارآمد به سرانجام نمی‎رسد

*

*


X https://sport45.site/