معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست استان تهران منصوب شد

تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - ساعت : 14:16

کد مطلب: 15953 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست استان تهران منصوب شد

مازندشورا: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران عباسعلی منصورکیایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست استان تهران منصوب شد و از تلاشهای علی امرالهی در دوران تصدی به عنوان سرپرست این معاونت تقدیر شد.

مازندشورا:به گزارش ایسنا، در بخشی از ابلاغ انتصاب منصورکیایی که به امضاء سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان رسیده، آمده است: برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، اجرای قوانین، بخشنامه ها، آئین نامه ها و ضوابط اجرایی در زمینه امور اداری، برنامه ریزی و ساماندهی کلیه امور پرسنل، نظارت، کنترل و هماهنگی در امور حقوق و دستمزد، مطالعه و بررسی لوایح قانونی و آئین نامه ها و دستورالعمل های حقوقی از جمله موارد ضروری است که انتظار دارد با برنامه ریزی اصولی و مناسب نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید.

ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این مراسم تکریم و معارفه اظهار داشت: موضوع منابع انسانی و مالی در دستگاهها یکی از موضوعات اصلی و محوری است.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، عباسعلی منصورکیایی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران بوده است.

انتهای پیام


منبع : ایسنا

برچسب ها : #محیط زیست #استان #توسعه #برنامه #معاون #تهران #مدیریت #منابع #انسانی #حفاظت #گزارش #منصورکیایی #حقوقی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست استان تهران منصوب شد

*

*


X https://sport45.site/