پرداخت کمک معیشت به 13 هزار خانوار یک و دو نفره یزد

تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - ساعت : 14:33

کد مطلب: 17109 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پرداخت کمک معیشت به 13 هزار خانوار یک و دو نفره یزد

مازندشورا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به این که 14 هزار و 862 خانوار تحت پوشش کمیته امداد مشمول دریافت کمک معیشت هستند، اظهار کرد: بیش از 13 هزار خانوار از این تعداد را خانوارهای یک و دو نفره تشکیل می‌دهند.

مازندشورا:به گزارش ایسنا، «محمد حسین جمالپور» با بیان این که امسال بیش از 109 میلیارد ریال کمک معیشت به ۱۴ هزار و ۸۶۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با جمعیت ۲۴ هزار نفر پرداخت شده است، افزود: پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت برای کمک به اقتصاد جامعه تحت پوشش است و از جمله فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود .

وی افزود: بیش از هشت هزار و ۵۰۱ خانوار تحت حمایت مشمول دریافت کمک معیشت یک نفره، چهار هزار و ۵۰۳ خانوار دو نفره، یک هزار و ۲۱۴ خانوار سه نفره، ۴۶۷ خانوار چهار نفره و مابقی خانواده های پنج نفره به بالا هستند و سرانه ماهیانه پرداختی به این خانواده‌ها از ۵۳۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال به نسبت جمعیت متغییر است .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 16 میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج به 700 مددجوی تحت حمایت و نیازمند موردی غیر تحت پوشش پرداخت شده است .

وی افزود: امسال 218 نفر از فرزندان تحت حمایت نیز از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کرده‌اند که از این تعداد 114 نفر از خدمت سربازی معاف شدند و برای 89 نفر نیز نامه انتقال محل خدمت صادر و 15 نفر دیگر از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهره‌مند شدند .

یاداور می‌شود،‌ در 9 ماهه نخست سال‌جاری بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد، هم‌اکنون 27 هزار خانواده نیازمند با جمعیت 51 هزارو 687 نفر از حمایت این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام


منبع : ایسنا

برچسب ها : #حمایت #خانوار #پرداخت #معیشت #جمعیت #افزود #کمیته امداد #خانواده #استان #میلیارد #کمیته #امداد #بهره‌مند #امسال #تسهیلات #سال‌جاری #مددجویان #نیازمند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پرداخت کمک معیشت به 13 هزار خانوار یک و دو نفره یزد

*

*


X https://sport45.site/