پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 24 اسفند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 - ساعت : 02:21

کد مطلب: 17380 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 24 اسفند

مازندشورا: گزارش فارس از میز‌گرد تاثیر فرهنگ عامه بر توسعه مازندران، قصه ناتمام رنج باغداران مازندرانی، مسافران به سرزمین‌های شمالی بازگشتند اما چگونه؟، رای دیدار جنجالی صادر شد و مصدومیت 31 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه‎سوری در مازندران جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.

 

در میز‌گرد «تاثیر فرهنگ عامه بر توسعه مازندران» مطرح شد
از عدم‌ وجود نگرش مثبت مازندرانی‌ها نسبت به زبان مادری تا وجود زیرساخت ژله‌ای فرهنگی
عدم‌وجود نگرش مثبت مازندرانی‌ها نسبت به زبان مادری، لزوم تداوم بررسی موضوع تاثیر فرهنگ عامه بر توسعه مازندران و برنامه جامع توسعه با کنار‌هم قرار‌دادن دانش‌بومی و علم از مواردی بود که در میز‌گرد «تاثیر فرهنگ عامه بر توسعه مازندران» به اشاره شده است.


مصوبه پرداخت خسارت به نام باغداران و به کام سودجویان
بهتر بود دستگاه متولی نظارت بیشتری بر جمع‌آوری آمار و پرداخت پول داشت تا همین اندک اعتباری که دولت اختصاص داد و به هیچ عنوان مرهمی بر درد کشاورزان نبود را همه خسارت‌دیدگان بهره‌مند می‌شدند نه اینکه به نام باغداران مصوبه گرفته شود و به کام سودجویان شرین شود.


مسافران به سرزمین‌های شمالی بازگشتند اما چگونه؟
سال مهاجرت قوها امسال نیز به پایان رسید اما به‎راستی فراز و نشیب‌های این مهاجرت و حضور چگونه گذشت و مسؤولان و انجمن‌های زیست‎محیطی چه کردند؟!


تجربه چهارشنبه‌سوری بدون دود و درد سوختگی
سفره‌های هفت‌سین امسال با همکاری و همراهی تمامی افراد جامعه با سین سلامتی نه سوختگی تزیین می‌شوند.


ترافیک به بخشی از سفر گردشگران تبدیل شد
محورهای مازندران در ایام تعطیلات به‌ویژه با حجم بسیاری از مسافران روبه‌روست و افراد با علم از این موضوع سفر خود را آغاز می‌کنند و حتی ترافیک به بخشی از سفر آنان تبدیل شده است.


زیرپوشش گرفتن 104 روستای مازندران برای محرومیت‎زدایی توسط بسیج
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در بخش محرومیت‎زدایی در حال حاضر 104 روستای محروم استان را زیر پوشش گرفتیم و معتقدیم باید بیشتر از گذشته به‌سمت کف جامعه و مردمی‎بودن حرکت کنیم.


خارج کردن توده از قلب نوزاد 3 ماهه در بابل
رئیس بخش قلب کودکان بیمارستان روحانی بابل از انجام عمل جراحی بر روی یک کودک سه ماهه خبر داد و گفت: توده از قلب نوزاد سه ماهه بابلی در بیمارستان روحانی بابل خارج شده است.


آغاز توزیع میوه شب عید از فردا در مازندران/پرتقال وارداتی توزیع نمی‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع میوه شب عید از فردا 25 اسفندماه در سراسر استان آغاز می‌شود.


رأی انضباطی دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران اعلام شد
نساجی بازنده و 4 جلسه محروم از تماشاگر/خونه به خونه برنده دیدار جنجالی شد
کمیته انضباطی رأی خود را درباره تخلفات دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل صادر کرد.


مصدومیت 31 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه‎سوری در مازندران
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مصدومیت 31 نفر در حوادث چهارشنبه‎سوری تا ساعت 22:30 دقیقه امشب در استان خبر داد.

انتهای پیام/86018/ع30


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #توسعه #حوادث #استان #نساجی #توزیع #دیدار #فرهنگ #خبرگزاری #تاثیر #نوزاد #روستای #محرومیت‎زدایی #محروم #بیمارستان #مصدومیت #پزشکی #نساجی مازندران #چهارشنبه‎سوری #تبدیل #انضباطی #روحانی #سوختگی #مادری #موضوع #مصوبه #مازندرانی‌ها #میز‌گرد #اخبار #گذشته #پرداخت #باغداران #پربازدیدترین #افراد #جامعه #امسال #مهاجرت #سودجویان #مسافران #ترافیک

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 24 اسفند

*

*


X https://sport45.site/