اسکان قریب 189 هزار میهمان نوروزی در مدارس استان یزد

تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - ساعت : 12:09

کد مطلب: 19146 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اسکان قریب 189 هزار میهمان نوروزی در مدارس استان یزد

مازندشورا: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به پایان فعالیت ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش یزد، از اسکان بیش از 52 هزار خانوار در مدارس و مراکز رفاهی استان در تعطیلات عید نوروز خبر داد.

مازندشورا:«علی دهقان بهابادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات مطلوب ستاد اسکان آموزش و پرورش برای مسافران نورزی استان یزد در ایام عید، اظهار کرد: فعالیت شبانه‌روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس و مراکز رفاهی استان پایان یافت.

وی با بیان این‌که فعالیت مربوط به اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در مدارس استان از 26 اسفند سال گذشته آغاز شده بود و پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته است، گفت: جمعاً 52 هزار و 466 خانوار با جمعیت 188 هزار و 877 نفر در مدارس استان اسکان یافتند.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش یزد در ادامه با اشاره به این‌که 427 مدرسه در سطح استان مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی بودند، افزود: از تعداد کل مسافران نوروزی که در ایام عید به استان یزد سفر کردند به‌طور میانگین 2.3 درصد در شهرستان یزد حضور داشتند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طبق سرشماری انجام شده 434 هزار و 417 نفرروز از خدمات اسکان نوروزی آموزش و پرورش در ایام عید بهره‌مند شدند.

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان با توجه به ضریب ماندگاری مسافران در یزد تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل افتخار میزبانی همکاران محترم از سراسر کشور را داشتیم، اما شهروندان خراسان‌رضوی با 8116 خانوار، آذربایجان‌شرقی با 5720 خانوار، اصفهانی‌ها با  4659 خانوار و تهرانی‌ها با 4443 خانوار بیشترین حضور را در استان یزد داشتند.

وی ادامه داد: در مقایسه شهرستانی نیز بعد از مرکز استان که بیش از 35 هزار خانوار توسط پایگاه‌های نواحی دوگانه یزد پذیرش و اسکان داده شدند، شهرستان اشکذر با 4104 خانوار، منطقه زارچ با 3521 خانوار و شهرستان اردکان با 3380 خانوار بیشترین پذیرش را داشتند.

دهقان بهابادی خاطرنشان کرد:  1200 نفر از پرسنل پایگاه‌های ستاد اسکان، مدیران و سرایداران مدارس در پایگاه‌های ستاد اسکان موقت یزد در ایام تعطیلات عید نوروز فعالیت کردند.

انتهای پیام


منبع : ایسنا

برچسب ها : #اسکان #استان #خانوار #نوروزی #مدارس #مسافران #ادامه #پایگاه‌های #داشتند #شهرستان #فرهنگیان #فعالیت #پرورش #آموزش #بیشترین #دهقان #پذیرش #خاطرنشان #بهابادی #این‌که #پایان #اشاره #تعطیلات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اسکان قریب 189 هزار میهمان نوروزی در مدارس استان یزد

*

*


X https://sport45.site/