احداث بزرگترین پروژه مدیریت شهری در کیاسر/ رونق اقتصادی شهر لمپا با توسعه گردشگری

تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - ساعت : 09:06

کد مطلب: 26723 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شهردار کیاسر خبر داد:

احداث بزرگترین پروژه مدیریت شهری در کیاسر/ رونق اقتصادی شهر لمپا با توسعه گردشگری

مازندشورا: شهردار کیاسر با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام شهرداری کیاسر امسال در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: عملیات بهسازی بزرگ‌ترین پروژه مدیریت شهری استان در کیاسر به اتمام رسیده است

مازندشورا: خلیل‌الله انتظاری در بازدید از پروژه ورودی شهر کیاسر، با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام شهرداری کیاسر امسال در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: عملیات بهسازی بزرگ‌ترین پروژه مدیریت شهری استان در کیاسر به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به بهبود و بهسازی ورودی شش کیلومتری شهر کیاسر از سه راه دار پشت تا جلوی بخشداری چهاردانگه، افزود: با تکمیل بهسازی جاده ورودی، به‌زودی نهال‌کاری دوطرف این جاده در دستور کار قرار دارد.



انتظاری از احداث دو باند اتومبیل رو رو کالسکه در مسیر ورودی این شهر خبر داد و احداث این پروژه عمرانی را سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه دانست. جذب توریست و گردشگر در شهرکیاسر نیز موجب رونق اقتصادی در این بخش می‌شود.



شهردار کیاسر افزود: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیباسازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان عبور می‌کنند راغب شوند به سمت شهر کیاسر حرکت کنند و ساعاتی را در این شهر بگذرانند که این امر در اقتصاد و اشتغالزایی شهر تأثیر بسزایی دارد.


وی با بیان اینکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سطح شهر نیز از پروژه‌های اولویت دار شهرداری کیاسر محسوب می‌شود، افزود: احداث پارک خطی برای جذب توریست در مسیر ورودی و خروجی شهر کیاسر در دستور کار قرار دارد.


منبع : تسنیم

برچسب ها : #احداث بزرگترین پروژه مدیریت شهری در کیاسر #خلیل ا... انتظاری #شهردار کیاسر #توسعه کیاسر با جذب گردشگر


احداث بزرگترین پروژه مدیریت شهری در کیاسر/ رونق اقتصادی شهر لمپا با توسعه گردشگری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : احداث بزرگترین پروژه مدیریت شهری در کیاسر/ رونق اقتصادی شهر لمپا با توسعه گردشگری

*

*


X https://sport45.site/