تاریخ انتشار : چهار شنبه 04 مرداد 1396 - ساعت : 20:03

کد مطلب: 27432 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اجرای مانور در منطقه 9

مازندشورا: شهردارآنلاین: ستاد مـدیـریـت بحران منطقه 9 با همکاری ادارات درون و برون سازمانی نسبت به اجرای مانور پناه گیری،تخلیه واسکان اضطراری در محلـه شمشیـری اقدام کرد.

مازندشورا:مهندس حمید محسنی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شهرتهران بمنظور هماهنگی بیش از پیش ادارات و سازمانهای تخصصی عضو ستاد در مواجهه با بحران‌های طبیعی، غیرطبیعی و شرایط اضطراری،مانور وقوع زمین لرزه فرضی در منطقه به اجرا درآمد.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن منطقه در بافت فرسوده ضریب خطا و آسیب پذیری بسیار بالایی برای ساکنین در شرایط بروز حوادث غیر مترقبه طبیعی و غیرطبیعی وجود دارد به همین خاطر آگاهی‌بخشی و آموزش با انجام مانورهای گوناگون عملیاتی می‌تواند در ارتقاءسطح آمادگی شهروندان در این زمینه تاثیر بسزائی داشته باشد.

محسنی اهداف اجرای این مانور را آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص واکنش مناسب در شرایط اضطرار و بحرانی،  ارتقاء سطح آمادگی نیروهای اجرائی و خدماتی جهت مقابله با بحران ، سنجش مدیریت زمان در تمامی مراحل اجرای مانور توسط تیم های امدادی، برقراری ارتباطات کامل در مجموعه سازمانهای مسئول عضو ستاد و تعیین مسئولیت ها در حالت اضطراری دانست.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اجرای #منطقه #مانور #شرایط #اضطراری #شهروندان #آمادگی #آگاهی‌بخشی #طبیعی #محسنی #بحران #سازمانهای #غیرطبیعی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای مانور در منطقه 9

*

*


X https://sport45.site/