20 مرداد آخرین مهلت ثبت نام دریافت مهر اصالت صنایع دستی

تاریخ انتشار : شنبه 07 مرداد 1396 - ساعت : 19:41

کد مطلب: 27571 چاپ به اشتراگ گذاشتن

20 مرداد آخرین مهلت ثبت نام دریافت مهر اصالت صنایع دستی

مازندشورا: ساری - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیستم مرداد را آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت مهر اصالت صنایع دستی اعلام کرد و از هنرمندان این حوزه خواست تا پیش از پایان مهلت ثبت نام کنند .

مازندشورا: دلاور بزرگ نیا روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : هنرمندان صنایع دستی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این اداره کل به آدرس WWW.MCHTO.IR ، فرم های لازم را تکمیل و ثبت نام کنند.
وی یکی از روش های شتاب بخشی به دریافت مهر اصالت صنایع دستی را شرکت در کارگاههای آموزشی نشان مرغوبیت صنایع دستی برشمرد و گفت که تاکنون 67 صنعتگر فعال در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.
بزرگ نیا با بیان اینکه کارگاههای آموزشی در شهرهای گلوگاه ، بهشهر ، میاندرود ، ساری ، بابل ، نوشهر و چالوس برگزار شده است گفت که بزودی این گارگاه در شهرهای تنکابن و آمل برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی را آشنایی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی با اصول و ضوابط و شاخص های دریافت مهر اصالت و مزایای دریافت نشان ملی برشمرد.
بر اساس گزارش میراث فرهنگی مازندران ، هم اکنون 37 اثر هنرمندان این استان دارای مهر اصالت ملی و 12 اثر هم دارای مهر اصالت بین المللی است .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654

اجتماعي

صنايع دستي

مهر اصالت

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #صنایع #اصالت #دریافت #آموزشی #هنرمندان #کارگاههای #مازندران #دارای #برگزار #هنرهای #خبرنگار #برشمرد #شهرهای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : 20 مرداد آخرین مهلت ثبت نام دریافت مهر اصالت صنایع دستی

*

*


X https://sport45.site/