مشکلات جاده‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال مسائل اصلی مازندران است

تاریخ انتشار : جمعه 03 شهریور 1396 - ساعت : 17:40

کد مطلب: 29787 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه تنکابن :

مشکلات جاده‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال مسائل اصلی مازندران است

مازندشورا: با اشاره به مشکلات این استان جاده‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال که باید هر چه زودتر یک فکری برای این منطقه بکنید، یادآور شد: تمام جاده‌های ما از کندوان، هراز، فیروزکوه و الموت خطرآفرین هستند و چرا باید جاده‌های پرخطر و پرپیچ وخم با این همه مسافران و گردشگران جهانی باشیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تنکابن با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) انسانی که دلبستگی به دنیا نداشته باشد بهترین جایگاه را پیش خداوند دارد، اظهار کرد: اگر می‌خواهید تارک دنیا بشوید و به درجه زهد برسید زیاد یاد مرگ بکنید، یاد مرگ یاد دنیا را از فکر آدم خارج می‌کند.

وی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان جدید که روی کار آمدن و سالروز شهادت دو شهید والامقام شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: جا دارد همه ما از این دو شهید اسوه تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی درس بگیریم و این دو شهید را الگو قرار دهیم.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه هنوز حرف‌های شهید رجایی تازگی دارد و هرگز کهنه نمی‌شوند، تصریح کرد: هیچ وقت نشد اول وقت شهید رجایی سرمیزش نشسته باشد بلافاصله به نماز برمی‌خواست.

پوراکبر خطاب به مسؤولان که این درس‌ها را از شهید رجایی بیاموزید که چه کرد، یادآور شد: رجایی رئیس جمهور که شد تا آخر اجازه نداد شیشه شکسته پنجره خانه اصلاح بشود.

وی با اشاره به اینکه از دولتمردان در این منطقه نه افتتاحیه مشاهده کردیم و نه کلنگ‌زنی زده شد، افزود: دولتمردان دوازدهم، شورای اسلامی دست به دست هم بدهید پیگیر کارهای اساسی زمین مانده این منطقه، کل استان مازندران به خصوص غرب استان باشید.

خطیب نماز جمعه تنکابن جاده‌های استان مازندران را با جاده‌های دیگر استان‌های دیگر قابل مقایسه کرد و گفت: نمی‌دانم استان مازندران چرا باید این‌قدر عقب مانده بماند، چرا اقدامی نمی‌کنند؟

این مسؤول با اشاره به مشکلات این استان جاده‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال که باید هر چه زودتر یک فکری برای این منطقه بکنید، یادآور شد: تمام جاده‌های ما از کندوان، هراز، فیروزکوه و الموت خطرآفرین هستند و چرا باید جاده‌های پرخطر و پرپیچ وخم با این همه مسافران و گردشگران جهانی باشیم.

پوراکبر با بیان اینکه تروریست‌ها دوباره به لانه اصلی خودشان برگشتند، افزود: غربی‌ها آنچه که به جهان اسلام هدیه و تحویل دادند دوباره دارند پس می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ما راضی نیستیم که تروریست‌ها حتی اروپایی‌ها را ترور کنند، خاطرنشان کرد: آنها مردم بی‌گناه را می‌کشند، آنها دشمن بشریت و دشمن انسان‌های بی‌گناه هستند.

۸۶۰۴۳/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تنکابن #استان #اشاره #رجایی #جاده‌های #مازندران #اینکه #دولتمردان #پوراکبر #منطقه #مشکلات #اشتغال #تروریست‌ها #بی‌گناه #دوباره #مانده #یادآور #بکنید #تعطیلی #جاده‌ها #اسلامی #کارخانه‌ها #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مشکلات جاده‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال مسائل اصلی مازندران است

*

*


X https://sport45.site/