نمایشگاه فتومونتاژ در چالوس برگزار شد

تاریخ انتشار : شنبه 04 شهریور 1396 - ساعت : 10:46

کد مطلب: 29836 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با ارائه 28 اثر

نمایشگاه فتومونتاژ در چالوس برگزار شد

مازندشورا: نمایشگاه فوتومونتاژ دانشجویان کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه مارلیک از دوم تا چهارم شهریورماه در مؤسسه فرهنگی هنری سایه روشن چالوس در حال برگزاری است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، مریم اکبرپور صبح امروز در حاشیه بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نمایشگاه گروهی فتومونتاژ "درنگ" اظهار کرد: 28 اثر از 14 هنرمند و دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه مارلیک زیر نظر علی کیانی در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از دوم تا چهارم شهریورماه در مؤسسه فرهنگی هنری سایه روشن چالوس برگزار می‌شود، البته توانایی برگزاری نمایشگاه بزرگتر نیز وجود دارد اما با توجه به محدودیت‌های مکانی و نبود فرهنگسرا در شهرستان این کار امکان‌پذیر نیست.

این هنرمند گرافیست در پایان گفت:  فتومونتاژ نوعی چیدمان در حوزه عکاسی است که تصویر حاصل مفهوم نهایی موضوع را منعکس می‌کند.

محمد روحی در این بازدید از تلاش برای برگزاری نمایشگاهی بزرگ‌تر در این زمینه در آینده نزدیک خبر داد.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز پس از شنیدن مشکلات از زبان هنرمندان این رشته، قول همکاری و برطرف کردن کردن این مشکلات را داد.

3141/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نمایشگاه #چالوس #اسلامی #مازندران #برگزاری #مشکلات #ارشاد #هنرمند #مدیرکل #فتومونتاژ #برگزار #شهرستان #بازدید #فرهنگ

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نمایشگاه فتومونتاژ در چالوس برگزار شد

*

*


X https://sport45.site/