حدود 23 هزار میلیارد ریال دستاورد اقدامات دولت یازدهم در بخش مسکن و راهسازی مازندران

تاریخ انتشار : یکشنبه 05 شهریور 1396 - ساعت : 21:20

کد مطلب: 29987 چاپ به اشتراگ گذاشتن

حدود 23 هزار میلیارد ریال دستاورد اقدامات دولت یازدهم در بخش مسکن و راهسازی مازندران

مازندشورا: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : در دولت تدبیر و امید در بخش راه و شهرسازی در حوزه های توسعه و آسفالت بزرگراه ها و راه روستایی و مسکن مهر 22 هزار و 750 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد .

مازندشورا:به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، محمود ذوالفقاری اظهارکرد : در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه ها احداث و آسفالت 275 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه ها با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 450 میلیارد ریال از دستاورد های دولت در این بخش بوده است .

وی طول بزرگراه های استان مازندران را 789 کیلومتر عنوان کرد و افزود : بالغ بر 30 درصد بزرگراههای این استان در 4 سال گذشته احداث شده است .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : در بخش راه هایی روستایی نیز 1500 کیلومتر راه آسفالته روستایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال احداث شد .

ذوالفقاری طول کل راه های روستایی استان مازندران را 7 هزار و 800 کیلومتر اعلام و تاکید کرد : از این مقدار 4 هزار و 600 کیلومتر یعنی حدود 54 درصد راه های روستایی آسفالت است که 30 درصد از آن در 4 سال اخیر صورت گرفته است .

وی همچنین به ساخت 33 هزار و 600 واحد مسکن مهر در طول دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : برای احداث این واحدها 16 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی یادآور شد : انعقاد 342 قراداد در حوزه راه سازی، اتمام بیمارستان های چالوس و آمل، پیشرفت 50 درصدی بیمارستان های تنکابن، قائمشهر، بهشهر و ساری و احداث 3 باب ساختمان فرمانداری، 2 بخشداری، 3 محیط بانی، یک مرکز انتقال خون، یک کتابخانه و ساختمان دامپزشکی استان را از اقدامات انجام شده راه و شهرسازی در حوزه ساختمان سازی برشمرد .

***  ( افتتاح 120 پروژه همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر 1330 میلیارد ریال )

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت : بهره برداری از  113 پروژه راه روستایی با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال، 4 پروژه پروژه در زمينه ساخت و توسعه راهها، 3 دستگاه زیر گذر با هزينه ای بالغ بر 136ميليارد ريال ، 2 پروژه در حوزه مدیریت فنی و اجرایی با صرف اعتباری معادل 88 میلیارد ریال و بهره برداری از 1131 واحد مسکن مهر با هزینه ای بالغ بر 680 میلیارد ریال از برنامه های این اداره همزمان با هفته دولت است .

ذوالفقاری به پروژه های افتتاحی در بخش ساخت و توسعه راهها اشاره و افزود: تعریض و بهسازی محور نور – چمستان – آمل بطول 5 کیلومتر ، تعریض و بهسازی محور نکاء – نیروگاه بطول 3 کیلومتر ، تعریض محور جویبار – کیاکلا بطول 4 کیلومتر و زیرگذرهای ( میرودپشت – هتکه پشت – نجارکلا ) کنارگذر جنوبی بابل تنها بخشي از پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در بخش راهسازي مي باشد .

وی با اشاره به اقدامات اين اداره كل در حوزه فنی و اجرایی خاطرنشان کرد : تکمیل ساختمان فرمانداری ساری با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال و ساختمان دامپزشکی استان با اعتبار 31 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .


منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

برچسب ها : #میلیارد #کیلومتر #پروژه #استان #اداره #اعتباری #مازندران #احداث #ساختمان #روستایی #شهرسازی #برداری #اشاره #توسعه #اقدامات #ذوالفقاری #تعریض #همزمان #دامپزشکی #اجرایی #بهسازی #فرمانداری #راهها #افزود #آسفالت #مدیریت #دستاورد #بزرگراه #سرپرست #هزینه #اعتبار #بیمارستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حدود 23 هزار میلیارد ریال دستاورد اقدامات دولت یازدهم در بخش مسکن و راهسازی مازندران

*

*


X https://sport45.site/