قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازار مازندران/ تفاوت قیمت میوه در بازار با واحدهای صنفی

تاریخ انتشار : دوشنبه 06 شهریور 1396 - ساعت : 16:27

کد مطلب: 30155 چاپ به اشتراگ گذاشتن

از سوی رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اعلام شد

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازار مازندران/ تفاوت قیمت میوه در بازار با واحدهای صنفی

مازندشورا: رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازار مازندران را اعلام کرد،گفت: شاهد تفاوت قیمت و گران‌فروشی برخی از واحدهای صنفی با وجود نظارت بر بازار باز هم هستیم.

مازندشورا:امیرحسین فخرآوران امروز درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

وی بیان کرد: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

 رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران تصریح کرد: امروز قیمت میوه و تره‌بار موز 3 هزار و 500، سیب 2هزار ، شلیل3 هزار، آلو شابلون  2 هزار، انگور شیرازی 3 هزار و 500، انگور مشهدی، کلم سفید و کرفس یک‌هزار و 500، خربزه، خیار، گوجه، بادمجان و سیب‌زمینی یک‌هزار، هندوانه 350،گلابی 5هزار، پیاز یک‌هزار و 300، طالبی و هویج یک‌هزار و 200، شلیل مغان، کلم قرمز و اصفهان 2هزار و 500 تومان است.

فخرآوران درباره تفاوت قیمت میوه و تره‌بار در بازار و برخی از واحدهای کسبی، بیان کرد: با وجود نظارت بر بازار باز هم شاهد تفاوت قیمت و گران‌فروشی برخی از واحدهای صنفی هستیم که توصیه ما به افراد این است که حتماً بعد از خرید فاکتور دریافت کرده و در صورت تفاوت قیمت میوه به واحدهای نظارت و بازرسی سطح استان اعلام کنند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به پایان فصل برداشت محصول هلو و شلیل میدان میوه و تره‌بار روزهای جمعه تعطیل است و با آغاز فصل برداشت مرکبات مجددا میدان میوه روزهای جمعه فعال خواهد شد.

86034/ج


 

 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بازار #تره‌بار #تفاوت #یک‌هزار #واحدهای #دریافت #مازندران #پایان #نظارت #برداشت #انگور #میدان #روزهای #درباره #فخرآوران #اعلام #امروز #اتحادیه #محصول #2هزار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازار مازندران/ تفاوت قیمت میوه در بازار با واحدهای صنفی

*

*


X https://sport45.site/