پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 6 شهریور

تاریخ انتشار : سه شنبه 07 شهریور 1396 - ساعت : 01:03

کد مطلب: 30198 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 6 شهریور

مازندشورا: برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد، ماجرای دختری که تاب دوری مادر امانش نداد، نگرانی از افزایش مهاجرت و ویلاسازی در مناطق بالادست مازندران، من دیگر فرزند امام زمانم و توجهم را روی بازی تیمم متمرکز کردم جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با طلاب حوزه‌ علمیه استان تهران:
برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد/ تا تشکیل دولت و جامعه اسلامی فاصله زیادی وجود دارد
رهبر انقلاب اسلامی برداشت برخی افراد و نویسندگان مبنی بر تمام‌شدن مبارزه و انقلاب اسلامی را نادرست و «خیانت به انقلاب» خواندند و گفتند: انقلاب، هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزد و هنجارهای جدیدی را بوجود می‌آورد و تداوم انقلاب به معنای حفظ هنجارهای جدید است.
 


ماجرای دختری که تاب دوری مادر امانش نداد
دل‌آشوبه‌های مادر حُسنا کوچولو به پایان رسید/پیوند تلخ مادر و دختر زیر تَلی از خاک سرد
بالاخره حسنا کوچولو، داغ مادر را تاب نیاورد و امروز عطای دنیا را به لقایش بخشید و روح از کالبد نحیفش پرکشید و به دیار باقی شتافت.


روز جهانی ماندلا از انسان می‎خواهد تا الهام‎بخش تغییر باشد/کودکان و نوجوانان الگوی جوامع در حوزه محیط زیست
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ـ تهران گفت: هر فردی می‌تواند و مسؤول است تا جهان را برای بهتر شدن تغییر دهد و روز جهانی ماندلا از هر انسانی می‌خواهد تا تلاش کند و الهام‌بخش تغییر باشد.


نگرانی از افزایش مهاجرت و ویلاسازی در مناطق بالادست مازندران/می‌دانیم چه بلایی در مازندران در حال وقوع است
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هواشناسی کاملاً می‌داند چه بلایی در مازندران در حال وقوع است و به همین دلیل از افزایش مهاجرت و ویلاسازی در مناطق بالادست استان نگران هستیم.


از شهرک محروم از برق تا حل نشدن موضوع برق زمین‌های افتخاری
شهرک 20 متری سرخرود محمودآباد هنوز از نعمت برق محروم است که اهالی اعتقاد دارند هیچ مسؤولی به داد آنان نمی‌رسد ولی مسؤولان برق دلیل آن را نداشتن مجوز قانونی اعلام می‌کنند.


گفت‌وگو با پدر شهیدان محسن‌پور
من دیگر فرزند امام زمانم
اکبر فرزند پنجم خانواده بود، همیشه از حق خود دفاع می‌کرد و معتقد بود باید حق را گرفت، با شروع جنگ گفت:«من دیگر فرزند شما نیستم، فرزند امام زمان (عج) هستم و باید بروم و مبارزه کنم».


توجهم را روی بازی تیمم متمرکز کردم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم خونه‌به‌خونه تیم قابل احترامی است و امیدوارم بازی خوبی از هردو تیم مازندران ببینیم.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #انقلاب #فرزند #اسلامی #مبارزه #تغییر #خبرگزاری #هنجارهای #مناطق #مهاجرت #ویلاسازی #هواشناسی #محروم #افزایش #بلایی #بالادست #کوچولو #استان #گذشته #اخبار #تهران #تداوم #جهانی #پربازدیدترین #ماندلا

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 6 شهریور

*

*


X https://sport45.site/