تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - ساعت : 16:57

کد مطلب: 30610 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

۱۳۰۰ اثر به جشنواره نوجوان سالم راه یافت

مازندشورا: ساری- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از راهیابی هزار و ۳۰۰ اثر از دو هزار دانش آموز به جشنواره کشوری نوجوان سالم خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، سید علی ساداتی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۲۹۰هزار اثر در سطح استان ها به جشنواره کشوری نوجوان سالم ارسال شده است، اظهار کرد: از این تعداد یکهزارو ۳۰۰ اثر از دو هزار دانش اموز به جشنواره کشوری راه یافتند.

وی تعداد افراد شرکت کننده در اختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم را ۴۰۰ نفر دانست و گفت: این مسابقات در حوزه های نقاشی ایرانی، مقاله نویسی، ایده پردازی، روزنامه دیواری ، نرم افزارهای رسانه ای، گرافیک ،فیلم کوتاه و عکس برگزار می شود.

ساداتی با بیان اینکه  از فردا پذیرش دانش آموزان آغاز می شود،بیان کرد: این جشنواره از ۱۲ الی ۱۴ شهریور ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی و وزارت کشور به میزبانی مازندران برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گسترش نهضت فرهنگی تقویت و تعمیق باورهای دینی و مذهبی، اطلاع رسانی و آگاه سازی از طریق گروه همسالان، توانمند سازی و جلب مشارکت نوجوانان برای ترویج شیوه زندگی سالم، ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در برابر آسیب های اجتماعی و ترویج شیوه های زندگی سالم را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای برگزار می شود، گفت: شیوه های زندگی سالم و عاری از مواد مخدر، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر و آسیب های غیرعمدی و خشونت از بخش های ابتکارات مدرسه ای است.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #جشنواره #نوجوان #کشوری #برگزار #مازندران #زندگی #مدرسه #ابتکارات #فرهنگی #تعداد #ترویج #ساداتی #سلامت #تربیت #آموزش #پرورش #معاون #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ۱۳۰۰ اثر به جشنواره نوجوان سالم راه یافت

*

*


X https://sport45.site/