پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 شهریور

تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهریور 1396 - ساعت : 09:40

کد مطلب: 31696 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 شهریور

مازندشورا: مجمع باید انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند، آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، موفقیت طرح بزرگ قرآنی در مازندران و متن تاحاشیه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


مجمع باید انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند: مجمع باید انقلابی، فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند.


آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران/ هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.


شهید حججی دنیای کفر را به سخره گرفته است
امام جمعه بهشهر با تاکید بر اینکه شهید حججی دنیای کفر را به سخره گرفته است، گفت: شهید حججی زیر تیغ اشرار جهانی خم به ابرو نیاورد و با این دلاوری پیام ایمان، عشق، توحید، تسلیم و اطاعت، عزت و سرافرازی را به جهانیان منتقل کرد.


متن تاحاشیه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
خوشحالی‌ها دو حالت داشت، یا اینکه عده‌ای از جان‌بابایی ناراضی بودند که با رفتن او خوشحال شدند، عده‌ای هم از جان‌بابایی راضی بودند و با ارتقای وی به‌عنوان معاون وزیر خوشحال بودند.


شب پرآشوبم که با اعترافات کمیل همراه بود
شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود که برای مراسم احیا به امامزاده عبدالله بابل رفتیم، هنگام مراسم دلم آشوبی بود و نخستین شبی بود که در طول عمرم حال غریبی داشتم و در دلم با خدا معامله‌هایی کردم.


دیده نشدن تعاونی‌ها در یک جشن
از نعل اسب تا سنگ قبر را از خارج وارد می‌کنیم/مردم گرفتارند
واردات نعل اسب تا سنگ قبر از خارج، محروم‌ماندن کشور از ظرفیت تعاون و اقتصاد و فعالان تعاون، کمرنگ شدن مشوق‌های در چند سال اخیر،بانک‌ها خون مردم را در شیشه کرده‌اند و ... از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر مازندران بود.

 

پرداخت پاداش به بازیکنان نساجی مازندران برای کسب 3 پیروزی متوالی
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: پاداش ٣ پیروزی متوالی تیم فوتبال نساجی مازندران با موافقت مالک باشگاه به کادر فنی و بازیکنان پرداخت می‌شود.



توانمندی الگو‌دهی طرح‌های قرآنی مصباح‌الهدی و نور‌الهدی برای برنامه‌های فرهنگی مازندران
طول مدت برگزاری و حضور‌ صد‌ها نفری قرآن‌آموزان در طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی استان مازندران، این طرح را به عنوان طرحی که توانمندی الگو‌دهی به سایر طرح‌های فرهنگی استان مازندران را دارد، تبدیل کرد.

86018/ع
 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #انقلابی #نساجی #استان #طرح‌های #مراسم #خبرگزاری #پیروزی #پاداش #بازیکنان #متوالی #الگو‌دهی #نور‌الهدی #فرهنگی #مصباح‌الهدی #پرداخت #توانمندی #باشگاه #خوشحال #ترافیکی #محورهای #محدودیت‌های #بماند #اخبار #دنیای #گرفته #پربازدیدترین #جان‌بابایی #عده‌ای #اینکه #تعاون

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 شهریور

*

*


X https://sport45.site/