برخی بانک‎ها از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 3 ضامن درخواست می‌کنند

تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - ساعت : 21:21

کد مطلب: 31977 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار جویبار:

برخی بانک‎ها از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 3 ضامن درخواست می‌کنند

مازندشورا: فرماندار جویبار علت عدم رغبت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان برای دریافت تسهیلات را درخواست بانک‎ها برای به‌همراه داشتن 3 ضامن عنوان کرد و گفت: برخی از بانک‌های عامل از مددجویان می‌خواهند که یک تا 2 میلیون تومان از تسهیلات آنها تا پایان پرداخت اقساط وام نزد بانک بماند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رجبعلی وهابی عصر امروز در جلسه شورای اشتغال مازندران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 6 جلسه در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان برگزار شده و تعهد اشتغال نیز یک‌هزار و 684 نفر بوده است که 411 مورد آن محقق شده است.

وی در توضیح اینکه از میزان تعهد ایجاد اشتغال برای 25 نفر با تخصیص 490 میلیون تومان اعتبار از سوی کمیته امداد تنها یک نفر و 20 میلیون تومان دریافت کرده است، افزود: برخی بانک‎های عامل شرایط خاصی را برای مددجو در نظر می‌گیرند و بعضاً از آنها سه ضامن را برای یک وام 20 میلیون تومانی درخواست دارند و لذا مددجویان به‌دلیل عدم توانایی در این شرایط، نمی‌توانند وام را دریافت کنند.

فرماندار جویبار بیان کرد: این در حالی است که بر مبنای بند د تبصره 16 قانون بودجه و براساس تأکید و مصوبه‌ای که در جلسه هفته گذشته کارگروه اشتغال مازندران داشتیم؛ هر مددجو می‌تواند تنها با یک ضامن تسهیلات خود را دریافت کند مگر آنکه از نظر بانک در پرونده تسهیلاتی شخص وام‌گیرنده شک و تردیدی وجود داشته باشد که در این‌صورت دو ضامن کافی است.

وهابی بیان کرد: برخی از بانک‌های عامل نیز از مددجویان می‌خواهند که یک تا 2 میلیون تومان از تسهیلات آنها تا پایان پرداخت اقساط وام نزد بانک بماند.

به گزارش فارس، در این زمینه حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: تاکنون سابقه نداشته است که بانک‌ها از وام‌گیرندگان بخواهند تا مبلغی از تسهیلات پرداختی را تا پایان اتمام اقساط نزد خود نگه دارند و این موضوع باید بررسی شود، همچنین از بانک‌ها خواست تا براساس تعهدی که داده‌اند با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نهایت همکاری را داشته باشند.

86001/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اشتغال #میلیون #مددجویان #تومان #مازندران #دریافت #تسهیلات #امداد #کمیته #اقساط #بانک‌ها #شرایط #مددجو #براساس #پایان #دارند #تاکنون #درخواست #بهزیستی #جویبار #گزارش #شهرستان #فرماندار #وهابی #ایجاد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برخی بانک‎ها از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 3 ضامن درخواست می‌کنند

*

*


X https://sport45.site/