مهری متفاوت با چاشنی مهربانی

تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - ساعت : 11:06

کد مطلب: 32005 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فارس گزارش می‌دهد

مهری متفاوت با چاشنی مهربانی

مازندشورا: دانش‌آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی ده‌ها یا حتی صدها بار لوازم‌التحریر خود بررسی می‌کند که چیزی جانمانده باشد ولی هستند کودکانی که نه‌تنها از این حس شادی محروم هستند بلکه لحظه‌شماری می‌کنند و امیدوار هستند آغاز سال تحصیلی بتوانند حداقل‌ها را همراه داشته باشند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همه ساله در شهریور ماه و با نزدیک شدن به ماه مهر خانواده‌ها در تدارک تهیه لوازم تحصیلی دانش‌آموزان خود هستند، به‌طوری‌که برخی از دانش‌آموزان حتی قبل از خرید لیستی بلند بالا تهیه کرده و در اختیار خانواده خود قرار می‌دهد و از قبل مشخص می‌کنند که چه لوازمی باید خریداری شود.

در این ایام علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌ها که از بازدیدکننده بسیاری برخوردار است شاهد جمعیت بسیاری در فروشگاه‌های لوازم‌التحریر هستیم و بازار تکان خورده است.

شادی و نشاط آغاز سال تحصیلی جدید از یک سو و خرید لوازم‌التحریر جدید شوقی وصف‌ناپذیر به همراه دارد که لذت آن را نمی‌توان فراموش کرد اما در این میان افرادی هستند که توان خریداری این لوازم را ندارند و از این لذت محروم هستند.

هر دانش‌آموزی قبل از آغاز سال تحصیلی ده‌ها یا حتی صدها بار لوازم‌التحریر خود بررسی می‌کند که چیزی جانمانده باشد ولی هستند کودکانی که نه تنها از این حس شادی محروم هستند بلکه لحظه‌شماری می‌کنند و امیدوار هستند آغاز سال تحصیلی بتوانند حداقل‌ها را همراه داشته باشند.

حق همه دانش‌آموزان این است که همه آنان در شرایط تحصیلی برابر بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند و نباید نگرانی برای تهیه لوازم داشته باشند ولی همه ما می‌دانیم این‌گونه نیست.

* هر خانواده مازندرانی می‌تواند یک کیف مهربانی داشته باشند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: هر خانواده مازندرانی می‌تواند یک کیف مهربانی داشته باشند به این معنا که با اهدای 60 هزار تومان از یک دانش‌آموز نیازمند حمایت کند.

رضا نوروزی‌جعفری با اعلام اینکه این مبلغ صرف تهیه یک کیف دانش آموزی به همراه 12 قلم لوازم‌التحریر مورد نیاز یک دانش‌آموز نیازمند خواهدشد گفت: امیدواریم خانواده‌های مازندرانی ما را در انجام این امر پسندیده یاری کنند.

وی بیان کرد: خانواده‌ها میتوانند برای واریز این مبلغ و سهیم شدن در این عمل خیر از طریق واریز وجه به حساب یا شماره کارت6037691990036154 و یا از طریق شماره‌گیری کد *8877*011*5*3#کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد امام خمینی استان مازندران واریز کنند.

به گزارش فارس، در شرایطی که برخی از خانواده‌ها هنگام خرید به فکر تهیه بهترین وسایل با عالی‌ترین برای فرزندان خود هستند بهتر است نگاهی به اطراف کنند و ببینند کودکانی هستند در آرزوی تهیه این لوازم هستند، پس بهتر است این روزها همان‌گونه که به فکر فرزندان خود هستیم قدری نیز شادی آنان را با سایر کودکان نیز قسمت کنند.

انتهای پیام/86034/ح


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تحصیلی #لوازم #لوازم‌التحریر #باشند #همراه #گزارش #مازندرانی #واریز #مهربانی #دانش‌آموزان #خانواده‌ها #خانواده #فرزندان #خمینی #نیازمند #مازندران #امداد #دانش‌آموز #محروم #خریداری #می‌دهد #بسیاری #کودکانی #می‌تواند #بتوانند #کمیته

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مهری متفاوت با چاشنی مهربانی

*

*


X https://sport45.site/