مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر شهرداری‌ها با بانک شهر گفت: اقدامات این بانک به‌ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌تواند منشا خدمات مفیدی برای شهروندان باشد و سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.

مازندشورا:بنابر اعلام بانک شهر، محمدرضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم سوق دادن تمام فعالیت‌های شهرداری به سمت خدمات الکترونیک اظهارکرد: مکانیزه شدن بلیت اتوبوس و تاکسی مستلزم وجود کارت‌های الکترونیک و هم‌زمان نصب سیستم کارت‌خوان در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری است، بنابراین برای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها و ایجاد امکانات رفاهی برای مردم باید این سیستم در شهرداری نهادینه شود تا از اتلاف وقت و هزینه‌ها جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت این خدمات در تسهیل امور روزمره شهروندان افزود: مکانیزه شدن خدمات اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهری در اهواز به‌منظور دسترسی آسان مردم به امکانات و خدمات این حوزه است و ضرورت اجرایی شدن آن برای رفاه شهروندان بسیار مهم و ضروری است که امیدواریم تعامل با بانک شهر این بستر را فراهم کند.

ایزدی در ارتباط با ضعف خدمات حمل‌ونقل در اهواز گفت: در شهر اهواز باید حداقل ۹۰۰ دستگاه اتوبوس داشته باشیم درصورتی‌ که در حال حاضر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بیشتر فعال نیست ولی امیدوارم با عزم شهردار جدید این مشکل حل شود.

وی با تاکید بر این‌که قطعا هرچه خدمات الکترونیکی بیشتری ارایه شود خدمات به‌صورت آسان‌تر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: بر اساس وظیفه‌ای که شهرداری و شورای شهر نسبت به مردم‌دارند، این خدمت‌رسانی‌ها باید در راستای رفاه مردم انجام شود. 

این عضو شورای شهر اهواز در ارتباط با مزایای بلیت‌های الکترونیکی تصریح کرد: در صورت مکانیزه نبودن پرداختی‌های سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهروندان همیشه باید دنبال پول خرد و تهیه بلیت باشند ولی باکارت چندمنظوره الکترونیک بانک شهر همه پرداختی‌های این حوزه به‌صورت یکجا از طریق دستگاه‌های پوز نصب‌شده در اتوبوس و تاکسی‌های مختلف انجام می‌شود.

خدمات اهواز شهروندان اتوبوس الکترونیک مکانیزه شهرداری تاکید شورای ارتباط دستگاه به‌صورت تاکسیرانی پرداختی‌های الکترونیکی تاکسی‌های ایزدی سیستم جلوگیری هزینه‌ها امکانات اتوبوس‌رانی