تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - ساعت : 17:11

کد مطلب: 35318 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

اجرای بیش از ۷۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در بابلسر

مازندشورا: بابلسر _ رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری بیش از ۷۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در بابلسر، به مناسبت هفته تربیت بدنی، خبر داد.

مازندشورا:اسماعیل پهلوان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش  فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شادابی و سلامتی جسم و روح نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارد،گفت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر دارای ۴۳ هیات ورزشی است، تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان را چهار هزار و ۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: در ۶ماه نخست امسال تعداد ۴۵نفر از ورزشکاران سطح شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و ۱۴۳مدال توسط ورزشکاران بابلسری در مسابقات کشوری کسب شد.

پهلوان از برگزاری ۶۸رویداد استانی و ۵۳رویداد کشوری در ۶ماه نخست امسال خبر داد و افزود: تعداد ۱۸مدال جهانی توسط ورزشکاران بابلسر در ۶ماه نخست امسال کسب شد که تا امروز به تعداد ۲۳مدال افزایش یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح شهرستان هستیم،گفت: ورزش همگانی باید در سبد خانوار خانواده‌های بابلسری قرار گیرد و به‌صورت یک فرهنگ در بین شهروندان نهادینه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت، تخصیص اعتبار از محل ارزش افزوده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است،گفت: پیش‌بینی اعتبار برای ورزش شهرستان بابلسر ۱۵میلیارد ریال است.

پهلوان با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر از محل تملک و دارایی و ماده ۱۸۰ در سال گذشته ۷۰۰میلیون تومان بود،گفت: از این مقدار تنها ۱۵میلیون تومان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در صورت تامین و تخصیص اعتبار پیش بینی شده، پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تکمیل می‌شود، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با اعتبار تخصیص یافته اسکله قایق‌رانی، پروژه سالن مشارکتی روستای بالااحمدکلا و به‌سازی و نوسازی بعضی از پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه پروژه سالن بوکس شهرستان بابلسر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی این شهرستان است که به دلیل نداشتن اعتبار تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است،گفت: ۱۵۰میلیون تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

پهلوان همچنین با بیان اینکه تمام تلاش ما ارتقا سطح آموزش در امر ورزش است، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا ضمن افزایش کیفیت کار مربیان، بحث آموزش را جدی بگیریم و فرهنگ ورزش را در جامعه نهادینه کنیم.

وی از برگزاری بیش از ۷۵برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود: چون هفته تربیت بدنی امسال مصادف با ماه محرم و  صفر است قالب برنامه‌های ما برنامه‌های فرهنگی است.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #شهرستان #اینکه #بابلسر #اعتبار #تعداد #امسال #اداره #تخصیص #ورزشکاران #پروژه #پهلوان #جوانان #تربیت #ورزشی #پروژه‌های #نهادینه #تکمیل #فرهنگی #تومان #افزود #فرهنگ #بهره‌برداری #آموزش #پیش‌بینی #نیمه‌تمام #برنامه‌های #بابلسری #سلامتی #مهم‌ترین #جامعه #اظهار #کشوری #برگزاری #همگانی #دنبال #افزایش #هستیم

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای بیش از ۷۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در بابلسر

*

*


X https://sport45.site/