فرا‌خوان انتخابی تیم بزرگسالان سوادكوه برای حضور در مسابقات والیبال زيرگروه کشور

تاریخ انتشار : جمعه 05 آبان 1396 - ساعت : 08:59

کد مطلب: 36023 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس هیأت والیبال سوادکوه اعلام کرد

فرا‌خوان انتخابی تیم بزرگسالان سوادكوه برای حضور در مسابقات والیبال زيرگروه کشور

مازندشورا: رئیس هیأت والیبال سوادکوه از فرا‌خوان انتخابی تیم بزرگسالان والیبال سوادكوه برای حضور در مسابقات والیبال زيرگروه کشور خبر داد.

مازندشورا:احمدعلی قبادیان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های والیبال شهرستان سوادکوه، گفت: برنامه‌ریزی اولیه برای حضور تیم بزرگسالان والیبال شهرستان سوادکوه در مسابقات والیبال زیرگروه کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه تشکیل تیم والیبال برای حضور در زیر‌گروه کشور با استفاده از داشته‌های شهرستانی و استانی مورد توجه است، افزود: نخستین تمرین انتخابی تیم بزرگسالان والیبال شهرستان سوادکوه برای حضور در مسابقات والیبال زیرگروه کشور در روز یکشنبه هفت آبان‌ماه و از ساعت 19 در سالن مرحوم رنجبر صفری شهر زیراب برگزار می‌شود.

عضو هیأت رئیسه والیبال استان مازندران از علاقه‌مندان به حضور در تیم بزرگسالان والیبال دعوت کرد تا در نخستین تمرین انتخابی تیم بزرگسالان والیبال شهرستان سوادکوه شرکت کنند‌، خاطر‌نشان‌کرد: شرکت بازیکنان در رده‌های مختلف سنی از شهر‌های استان مازندران در نخستین تمرین انتخابی تیم بزرگسالان والیبال شهرستان سوادکوه آزاد است.

قبادیان به بخشی از عملکرد هیأت والیبال شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: کسب عنوان سومی لیگ بزرگسالان سال 95 استان مازندران بدون شکست در دور برگشت رقابت‌ها، برگزاری همایش خانواده والیبال شهرستان سوادکوه، برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 والیبال در شهرستان سوادکوه، از اقدامات این هیأت بوده است.

وی همچنین برگزاری جام دهه فجر95 با حضور 12 تیم در شهرستان سوادکوه، شرکت در مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان استان با 3 تیم(2 تیم نوجوانان و یک تیم جوانان) و کسب مقام چهارمی رده نوجوانان برای نخستین‌بار با میزبانی شهرستان سوادکوه در مرحله نهایی مسابقات را از دیگر عملکرد این هیأت برشمرد و اظهار کرد:  معرفی 6 بازیکن نوجوان به اردوی آماده‌‎سازی تیم نوجوانان استان، برگزاری کلاس درجه ٣ داوری در شهرستان سوادکوه، برگزاری جام پیشکسوتان، برگزاری جام ادارات و تلاش برای کادر‌سازی و بروز‌رسانی برای دو بخش مربیگری و داوری در سطح شهرستان را بخشی از عملکرد هیأت والیبال شهرستان سوادکوه بوده است.

86015/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #والیبال #سوادکوه #شهرستان #بزرگسالان #برگزاری #استان #مسابقات #نوجوانان #انتخابی #مازندران #عملکرد #نخستین #تمرین #جوانان #داوری #قبادیان #مربیگری #زیرگروه #اشاره

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : فرا‌خوان انتخابی تیم بزرگسالان سوادكوه برای حضور در مسابقات والیبال زيرگروه کشور

*

*


X https://sport45.site/