مازندشورا:به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، علی اصفهانیان صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس شاهد، ایثارگران و کارشناسان امور شاهد شهرستانها و مناطق مازندران در مجتمع رفاهی خزرآباد اظهار کرد: خیلی از دانشآموزان برای ورود به مدارس شاهد تلاش میکنند وقتی وارد مدارس شاهد میشوند احساس رضایت قبلی را ندارند و دچار دغدغه میشوند.
وی با بیان اینکه برای کیفیت بخشیی طرحهای مدارس شاهد مدیران باید قدم بردارند، تصریح کرد: هیچ برنامهای بدون مشارکت مدیران اعمال نمیشود، هفت قطب مشخص شده و مدیران این مدارس باید کاربرگها را ببینند و نظرشان را بنویسند که در مدارسشان در محدوده کاربرگ چه کاری میتواند انجام دهد.
معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کارگروهی تشکیل شود و پیشنهادات در یک کاربرگ نوشته شود و باید یک سبک منسجم و وحدت رویه در مدارس شاهد داشته باشیم.
این مسؤول اشاره کرد: با توجه به نیروی انسانی موجود در مدرسه و توانایی مالی برخوردار بودن و محروم بودن خود مدیر محتوا را در چارچوب سبک برنامه بنویسد و بر برنامهای که مدیر مدرسه نوشته نظارت میشود.
اصفهانیان گفت: کاربرگها جمعآوری شده و بقیه استانها به آن اضافه میشود.
وی با اشاره به اینکه مدارس شاهد باید سبک منسجم و چارچوب داشته باشند، افزود: اداره کل شاهد به سبک منسجم در آید و پیرو آن برنامه سالانه را مینویسند و برنامه سالانه مورد ارزیابی قرار میگیرد و هدف کیفیتبخشی مدارس شاهد است.
معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مدارس شاهد پراکندگی وجود دارد، گفت: در خیلی از مدارس شاهد حتی یک ساعت هم برنامه فوق برنامه کلاسی وجود ندارد چون چارچوب مشخص برای این مدارس وجود ندارد و باید با هماهنگی مدیران اجرایی مدارس شاهد به سبک منسجم برسیم.
86051/ع