طرح جودوی مازندران برای بازگشت به روزهای خوش

تاریخ انتشار : شنبه 04 آذر 1396 - ساعت : 08:20

کد مطلب: 38857 چاپ به اشتراگ گذاشتن

طرح جودوی مازندران برای بازگشت به روزهای خوش

مازندشورا: هیأت جودوی مازندران برای بازگشتن به روزهای خوش سال‌های دور خود، برنامه‌ای ویژه را در دستور کار قرار داده است.

مازندشورا: از مازندران، هیأت جودوی مازندران برای بازگشتن به روزهای خوش سال های دور خود، برنامه‌ای ویژه را در دستور کار قرار داده است.

این هیأت برای تکرار خاطرات شیرین و بازگشت به تیم‌های ملی و کسب مدال‌های تازه، از طرح توسعه‌ای کشتی مازندران الهام می‌گیرد.

مجتبی کاویان‌پور دبیر هیأت جودوی مازندران گفت: مشکل اصلی جودوی استان را عدم تعادل میان استعدادهای بومی می‌دانیم و سطح شهرها نیز نسبت به یکدیگر به شدت در فراز و نشیب است که برای بهبود وضعیت فنی تصمیم بر آن شد که اردوهای مستمری را با فراخوان بهترین‌ها در هر شهر داشته باشیم، کاری که در کشتی مازندران جریان دارد و جواب هم داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس اردوهای مقطعی و منظم در هر هفته در یکی از شهرهای مازندران برگزار می‌شود و بهترین‌ها با یکدیگر مرتبا در حال تمرین هستند و مربیان قابلی همچون عباس عبدی به رفع ایراد فنی می‌پردازند.

کاویان‌پور افزود: با این کار می‌توانیم مشکل جدی نداشتن حریف تمرینی را که در تک تک شهرستان‌ها وجود دارد از بین برده و به یکدستی فنی مورد نظر برسیم.

دومین دوره اردوهای تمرینی مشترک جودوی مازندران، پس از نوشهر با حضور دعوت شدگان از شهرهای مختلف در آمل برگزار شد.

3141/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #جودوی #اردوهای #شهرهای #برگزار #تمرینی #بهترین‌ها #یکدیگر #بازگشت #روزهای #کاویان‌پور

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : طرح جودوی مازندران برای بازگشت به روزهای خوش

*

*


X https://sport45.site/