صدای استکبارستیزی دانشجویان جهانی شده است/شعار مرگ بر امریکا امروز از همه جای دنیا بلند شد

تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - ساعت : 16:17

کد مطلب: 40145 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه تنکابن:

صدای استکبارستیزی دانشجویان جهانی شده است/شعار مرگ بر امریکا امروز از همه جای دنیا بلند شد

مازندشورا: امام جمعه تنکابن به مقابله دانشجویان در مقابل استکبار جهانی گفت: امروز صدای استکبارستیزی آن دانشجویان جهانی شده و از همه دنیا فریاد مرگ بر آمریکا بلند است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اینکه همیشه خبرخواه دیگران به‌ویژه کسانی که به شما دشمنی کردند باشید، اظهار کرد: بسیار فراوان آمده است که خدا ظالمان را مقابل مظلومان تسلیم کرده است.

وی با بیان اینکه برادری و دوستی بزرگ‌ترین نعمت الهی است نگذارید جدایی‌ها بین ما باشد، افزود: بزرگ‌ترین اسلحه شیطان عدوات، بغض و دشمنی است.

امام جمعه تنکابن به مقابله دانشجویان در مقابل استکبار جهانی اظهار کرد: امروز صدای استکبارستیزی آن دانشجویان جهانی شده و از همه دنیا فریاد مرگ بر آمریکا بلند است.

این مسؤول با اشاره به اعلام ترامپ برای تبدیل شدن قدس شریف به پایتخت فلسطین اشغالی، بیان کرد: این کار در سابقه ۷۰ سال گذشته جنایتکاران رژیم صهیونیستی بی‌سابقه بوده و رئیس جمهور آمریکا خیلی به خودش برای این کار جرأت داد‌.

پوراکبر با بیان اینکه در سابق روسای جمهور قبلی چنین مصوباتی داشتند که هرگز جرات اجرایی کردن آن را نداشتند، ادامه داد: حال چه روی داده که ترامپ این جرات را پیدا کرده، به علل مختلفی برمی‌گردد.

وی در ادامه به گوشه‌ای از دلایل این کار ترامپ پرداخت و گفت: این گوشه‌ای از وعده‌های ترامپ به صهیونیست‌ها در انتخابات گذشته بود و همچنین عامل بعدی، داماد جلاد اوست که ارتباطاتی با رژیم صهیونیستی داشته است.

امام جمعه تنکابن ادامه داد: دربار و ایادی ترامپ نیز در این فتنه دست داشتند اما خود هم ترامپ در این تصمیم نقش زیادی داشته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در هر حال این کار بسیار عجیبی است که قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی که تاکنون هیچ دشمنی اجازه تعرض به آن را نداشت به مرکز حکومت جعلی رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

پوراکبر در پایان این عمل را سرپوشی برای همه شکست‌ها و رسوایی‌های اخیر استکبار و صهیونیست دانست و گفت: بعد از نابودی داعش خنثی‌سازی توطئه‌های تجزیه اقلیم کردستان، استعفای سعد حریری و... این نقشه آخر آنان است که باید همه مسلمانان برای شکست آن دست به کار شوند.

به گزارش فارس، مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان تنکابن بعد از نماز جمعه این هفته بر علیه اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی به راهپیمایی پرداختند و اعلام خشم و انزجار بر علیه این تصمیم فریاد سر دادند.

۸۶۰۴۳/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #ترامپ #تنکابن #دشمنی #صهیونیستی #آمریکا #پوراکبر #اینکه #ادامه #جهانی #دانشجویان #مسلمانان #اشغالی #تبدیل #تصمیم #داشتند #اعلام #جمهور #گوشه‌ای #گذشته #بزرگ‌ترین #شهرستان #اشاره #گزارش #امروز #استکبارستیزی #همیشه #اظهار #فریاد #استکبار #مقابل #بسیار #مسؤول

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : صدای استکبارستیزی دانشجویان جهانی شده است/شعار مرگ بر امریکا امروز از همه جای دنیا بلند شد

*

*


X https://sport45.site/