پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 18 آذر

تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - ساعت : 01:40

کد مطلب: 40259 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 18 آذر

مازندشورا: سفرهای نچسب به مازندران، ابهام در آمار اشتغال و نفع مدیران غیر‌اثر‌گذار، دستگیری 5 نفر از متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت‌المال در مازندران، مشکلات باشگاه در حدی نیست که رسانه‌ای شود و فریادهای امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی ناشی از شکست است جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


نکته مدیریتی/سفرهای نچسب به مازندران
فصول سفرهای گسترده به مازندران اتمام یافته و خواب زمستانی مازندران در راه است، فرصت را غنیمت می‌شمارم تا به دور از اتهاماتی مانند مهمان‌ستیزی و یا فرصت‌سوزی و سایر، نکاتی را درباره سفرهای نچسب برخی از مسؤولان کشوری به استان که آن را رنگ و لعاب رسمی بودن می‌دهند مورد اشاره قرار دهم.
 


ابهام در آمار اشتغال و نفع مدیران غیر‌اثر‌گذار/نرخ 9.5 درصدی بیکاری در مازندران
در برنامه تلویزیونی «ترازو» نرخ 9.5 درصدی بیکاری در مازندران و عدم اعتقاد به تعریف شاغل از نظر مرکز آمار توسط مدیرکل تعاون مازندران و نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی مطرح‌شد.


دستگیری 5 نفر از متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت‌المال در مازندران
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، از دستگیری 5 نفر از متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت‌المال در جاده جنگلی شهرستان عباس‌آباد به کلاردشت وتیاس خبر داد.


30 سال راننده‌ام اما یک ریال جریمه نشدم/همواره مرگ را مقابلم می‌بینم
حسن محمدی راننده نمونه و پایه یک ماشین‌های سنگین اهل کلاردشت مدت 30 سال در شرکت نفت چالوس مشغول به فعالیت بوده که حتی یک ریال هم جریمه پرداخت نشده است.


مشکلات باشگاه در حدی نیست که رسانه‌ای شود/ترکیب تیم در نیم‌فصل دوم تغییر زیادی نمی‌کند
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت: شاید باشگاه مشکلاتی داشته باشد و این مشکلات برای همه باشگاه‌ها وجود دارد ولی در حدی نیست که از رسانه‌ها اعلام شود و شرایط تیم در حال حاضر خوب است.


ورود سالانه بیش از 2500 تن انواع مواد آلی و آلوده‌کننده به دریای خزر/تاثیر آلودگی‌ها بر شاخص سلامتی انسان و میزان مرگ ومیر نوزادان
رئیس گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سالانه حجم وسیعی از پساب‌های جوامع شهر و روستا و کشاورزی از طریق روان آب‌های سطحی وارد دریای خزر می‌شود و آب‌های آن را آلوده می‌سازد، سالانه بیش از 300 هزار تن مواد آلی، 150 هزار تن مواد نفتی، 10 هزار تن آمونیاک و نیترات، 9 هزار تن فنل، یک‌هزار تن روی، 350 تن مس و 750 تن کروم وارد آب‌های شمالی دریای خزر می‌شود.


فریادهای امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی ناشی از شکست است/دشمن جرات تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را ندارد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان اسلام در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و میدانی وارد عمل شدند و برای ایجاد شکاف در جبهه مقاومت از هر طریقی وارد شدند اما با تدبیر رهبری فرزانه و فرماندهی سردار سلیمانی نقشه‌هایشان برملا شد و همه فریادهای امروز آمریکا و صهیونیست ناشی از شکست است.


همایش خاک مدعوین را به خواب بُرد/ پذیرایی با طعم آلودگی زیست محیطی
همایش خاک، بستر تولید و زندگی در حالی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد که با برنامه‌ریزی‌های نامناسب و سخنرانان زیاد مدعوین خواب را بر گوش دادن به سخنرانی‌ها ترجیح دادند و در مقابل با توزیع بسته‌های پذیرایی در نالیون‌های فریزر که قابلیت بازیافت در طبیعت را ندارد موجب اعتراض جمعی از تشکل‌های مردم نهاد شد.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #دریای #آب‌های #سفرهای #سالانه #خبرگزاری #باشگاه #کشاورزی #فریادهای #ندارد #مدعوین #پذیرایی #همایش #مشکلات #آمریکا #امروز #بیت‌المال #درصدی #بیکاری #استان #شهرستان #اخبار #اسلامی #دستگیری #پربازدیدترین #کلاردشت #طبیعی #منابع #متجاوزان #جریمه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 18 آذر

*

*


X https://sport45.site/