محمودی: اعضای کادر فنی تیم والیبال ساری 21  ریالی پول دریافت نکردند/راه بسیار سختی را داریم

تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - ساعت : 00:48

کد مطلب: 42520 چاپ به اشتراگ گذاشتن

از مسؤولان شهری انتظار حمایت داریم

محمودی: اعضای کادر فنی تیم والیبال ساری 21 ریالی پول دریافت نکردند/راه بسیار سختی را داریم

مازندشورا: سرمربی تیم لیگ برتری والیبال ساری 21 گفت: از زمان آغاز به کار فعالیت تیم تاکنون اعضای کادر فنی ریالی پول دریافت نکردند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهزاد محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با عدم نتیجه‌گیری تیم والیبال ساری 21 اظهار کرد: سه بازیکن تاثیرگذار ما به دلایل مشکلات مالی اول فصل از ما جدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از بازی‌های دور اول لیگ برتر به دلیل نداشتن بازیکن امکان تعویض مصدومان حین بازی برای ما وجود نداشت.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال ساری 21 بیان کرد: جدا شدن بازیکنان از بدنه تیم در نیم فصل دوم هم به دلایل مالی تکرار شد.

وی با اعلام اینکه باخت فنی به دلیل تصمیم فدراسیون از مشکلات دیگری بود که برای تیم به وجود آورد، افزود: در بازی دوم و سوم به دلیل نداشتن بازیکن و تعویض مناسب دو بازی را سه بر دو باختیم ولی به لحاظ فنی در شرایط مناسبی قرار داشتیم، البته در ارتباط با تصمیم فدراسیون  برای لحاظ کردن باخت فنی برای تیم رعد پدافند  کاشان مستنداتی داریم که انتظار داریم این بازی مجدد تکرار شود که به موقع در این ارتباط صحبت می‌کنم.

محمودی با بیان اینکه حضور ما در لیگ برتر در حال حاضر تنها برای حفظ شرایط موجود است، گفت: به دلیل کمبود بازیکن و منابع مالی تیم‌های در لیگ برتر حضور دارند که امکان برد ما در برابر آنها بسیار کم است، در صورت همراهی بازیکنان سابق امکان کسب چهار برد از 6 بازی وجود داشت ولی در حال حاضر به دلیل کمبود نیروی انسانی و نداشتن بازیکن جایگزین حفظ شرایط موجود هم ارزشمند است.

این مربی با اشاره به فاصله گرفتن یکی از اعضای کادر فنی غیر بومی مرکز استان از تیم به دلیل مالی، بیان کرد: حفظ اعضای کادر فنی فعلی تیم هم از اقداماتی بود که انجام شده و اعضای کادر فنی به دلیل علاقه‌مندی به شهر ساری و حجم انبوه هواداران در کنار تیم حاضر می‌شوند،از زمان آغاز به کار فعالیت تیم تاکنون اعضای کادر فنی ریالی پول دریافت نکردند.

وی با اعلام اینکه تداوم فعالیت کادر فنی به لحاظ حرفه‌ای با تیمی که 70 درصد بازیکنان آنها به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شدند، چندان عاقلانه نیست، افزود: بنده سایر اعضای کادر فنی را متقاعد کردم که برای حفظ آبروی شهر و علاقمندی مردم مرکز استان در تیم حضور داشته باشند.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال ساری 21 بیان کرد: به دلیل آینده والیبال مرکز استان انتظار داریم که مسؤولان شهری زودتر به داد تیم والیبال مرکز استان برسند به این دلیل که راه بسیار سختی را در روزهای باقی‌ مانده نیم‌فصل داریم.

محمودی گفت: تیم متعلق به شهر ساری است و از مسؤولان شهری انتظار حمایت داریم با توجه به اینکه قول همکاری در این زمینه داده شد و روزهای باقی‌ مانده برای بازیکنان و کادر فنی بسیار حیاتی است.

86004/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #داریم #اعضای #والیبال #بازیکن #بازیکنان #بسیار #استان #اینکه #محمودی #انتظار #نداشتن #مشکلات #مسؤولان #شرایط #امکان #ارتباط #کمبود #موجود #ریالی #حمایت #روزهای #مانده #باقی‌ #افزود #فعالیت #تصمیم #برتری #سرمربی #تعویض #نکردند #تکرار #دریافت #اعلام #دلایل

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : محمودی: اعضای کادر فنی تیم والیبال ساری 21 ریالی پول دریافت نکردند/راه بسیار سختی را داریم

*

*


X https://sport45.site/