پرواز ١٠ روزه سیمرغ در مازندران

تاریخ انتشار : چهار شنبه 04 بهمن 1396 - ساعت : 01:28

کد مطلب: 43776 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد

پرواز ١٠ روزه سیمرغ در مازندران

مازندشورا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره فیلم فجراز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در 2 شهر استان خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی گفت: ساری و نوشهر ١٠ روز میزبان بهترین فیلم‌های جشنواره سینمای ایران هستند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد در مرکز و غرب استان افزود: تلاش می‌شود که فیلم‌های شاخص در مازندران اکران شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران افزود: برای مراسم افتتاحیه فیلم‌ها و حضور عوامل فیلم و برخی از هنرمندان، براساس برنامه‌ریزی دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

جاودانی ادامه داد: از بین ۲۲ فیلم جشنواره، ۱۱ تا ۱۴ فیلم برای نمایش در استان‌ها توسط دبیرخانه جشنواره فیلم فجر انتخاب می‌شود که هر یک از این فیلم‌ها، در سه سانس به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش فارس، ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر کشور با صدور حکمی احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را به عنوان دبیر بخش استانی این جشنواره منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛ جشنواره فیلم فجر با پیشینه‌ای به قدمت انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی و حرفه‌ای سینمای ایران است که تقارن آن با جشن‌های شکوهمند پیروزی در ایام دهه مبارک فجر، ارزش و اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

در ادامه متن این حکم آمده است؛ با توجه به ضرورت تحقق نگرش عدالت فرهنگی و توسعه جایگاه سینما در استان‌ها و با توجه به توانمندی و تجربیات ارزشمند، به موجب این حکم به سمت دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران منصوب می‌شوید.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #جشنواره #مازندران #ششمین #اسلامی #جاودانی #ارشاد #نمایش #ادامه #استان‌ها #فرهنگی #دبیرخانه #عنوان #منصوب #رویداد #فرهنگ #گزارش #فیلم‌های #سینمای #افزود #مدیرکل #فیلم‌ها

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پرواز ١٠ روزه سیمرغ در مازندران

*

*


X https://sport45.site/