تمامي مديران بخش حمل و نقل بايد به دنبال يك هدف مشترك براي توسعه اين بخش باشند.

تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - ساعت : 16:54

کد مطلب: 44887 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس شورای حمل و نقل استان :

تمامي مديران بخش حمل و نقل بايد به دنبال يك هدف مشترك براي توسعه اين بخش باشند.

مازندشورا: رئیس شورای حمل و نقل استان گفت : تمامی مدیران بخش حمل و نقل باید به دنبال یک هدف مشترک برای توسعه این بخش باشند .

مازندشورا: 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی در نشست شورای حمل و نقل استان عنوان نمود: حمل و نقل يكي از پايه هاي اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و درواقع شبكه هاي حمل و نقل با مؤلفه هاي مهمي همچون اقتصاد ، امنيت و عدالت اجتماعي ارتباط تنگاتنگ دارند. وي تصريح كرد: از اين رو صنعت حمل و نقل مي تواند سهم بسزايي در رشد توليد ناخالص ملي در كشور داشته باشد كه اين سهم در كشورهاي توسعه يافته بين 1 تا 2 درصد مي باشد.

مهندس بهادری از حمل و نقل جاده اي به عنوان حمل و نقل غالب در استان ياد كرد و افزود‌: از آنجا كه بيش از 90% حمل و نقل در كشور و استان ما از طريق حمل و نقل جاده اي صورت مي گيرد بايد نگاهي ويژه به اين بخش شود چرا كه با توجه به رشد بي رويه توليد خودرو در حال حاضر با يك ناهم گوني در اين بخش مواجه ايم و اميد است با تلاش و تعامل همه مسئولين اين معضل اجتماعي نيز برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ايجاد يك تفكر تيمي در توسعه بخش حمل و نقل را در استان بسيارحياتي دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود نيروهاي انساني متفكر وانديشمند با افكاري مثبت در جهت راحتي و آسايش مردم و مسئولين بخش حمل و نقل در استان به آساني مي توان يك تيم متحد و قوي را در جهت توسعه وشكوفايي همه جانبه دراين بخش ايجاد نمود.

مهندس عبداله بهادری رئیس شورای حمل و نقل استان از تمامي مديران بخش حمل و نقل خواست تا ايجاد تفكر سازندگي و آموزش نيروي انساني مجرب و مناسب را در سرلوحه كاري خويش قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به اقدامات بزرگ در دست انجام در استان اشاره و عنوان نمود: خوشبختانه دراستان اقدامات بزرگي در زمينه حمل و نقل در حال انجام است كه اين مهم بايد با پيگيري و تلاشهاي مضاعف مسئولين  امر علي الخصوص مديران اين عرصه و مسئولين ارشد استاني و نمايندگان ملت در مجلس در حال تحقق است.

مهندس بهادری خاطر نشان ساخت : با توجه به موج سفرهای نوروزی و حجم بالای ترافیک در استان می طلبد تا با همدلی و مشارکت همه جانبه گام های ارزنده ای در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ها برداشته شود .

رئیس شورای حمل و نقل استان به اهمیت تشکیل شورای حمل و نقل بمنظور اعمال سیاست های مطلوب وزارت راه و شهرسازی در استان اشاره و خواستار انعکاس مشکلات پیش روی مدیران حمل و نقل در جلسات شوراها و پیگیری آن در جلسات استانی و ملی شدند .

در این نشست مقرر شد ، اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان طرح مناسب استانداردسازی مصالح سنگدانه را ظرف مدت یک ماه جهت تصویب در شورای فنی تهیه نماید . همچنین این اداره کل موظف شد در اجرای ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بصورت سرزده و رندومی نسبت به تهیه نمونه و کنترل مصالح در کلیه پروژه های عمرانی بخش خصوصی و دولتی در سطح استان اقدام نماید .

مکاتبات لازم جهت تامین اعتبار برای اجرای دوربرگردان فرودگاه دشت ناز ، نصب تعداد تابلو کیلومترشمار فرودگاه دشت ناز حدفاصل محور ساری _ قائمشهر ، محور ساری _ نکاء توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ، موظف شدن شهرداری های سورک ، رامسر و نوشهر در خصوص جمع آوری زباله فرودگاههای استان ، پاکسازی ، زیباسازی و منظر آرایی حریم راهها و افزایش ایمنی سفر از جمله مصوبات این نشست بوده است .

گفتنی است ، در این نشست هر یک از اعضای شوراء به بیان دیدگاه و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند .


منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

برچسب ها : #استان #شورای #توسعه #مهندس #بهادری #اداره #شهرسازی #عنوان #اشاره #ايجاد #مسئولين #مدیرکل #مديران #جلسات #ساری #ایمنی #مصالح #نماید #کنترل #اجرای #افزایش #فرودگاه #تمامي #توليد #اجتماعي #عبداله #مازندران #انساني #مناسب #جانبه #اقدامات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تمامي مديران بخش حمل و نقل بايد به دنبال يك هدف مشترك براي توسعه اين بخش باشند.

*

*


X https://sport45.site/