تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - ساعت : 15:24

کد مطلب: 44952 چاپ به اشتراگ گذاشتن

ساماندهی کارتن خواب ها توسط گشت های سیار

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: همزمان با فصل سرما ساماندهی کارتن خواب های این منطقه توسط گشت های سیار اجرا می شود.

مازندشورا:حمید بهرامی افزود: با توجه به قرار گرفتن بخشی از این منطقه در حریم تعداد زیادی از کارتن خواب ها، کولونی های افراد آسیب پذیر اجتماعی ایجاد می شود که این افراد طی گشت های سازمان خدمات اجتماعی ساماندهی می شوند، ضمن اینکه سعی بر این است که حتی یک کارتن خواب نیز شب های سرد در محیط بیرون سپری نکنند.
وی با بیان اینکه گشت های شبانه نیز در نواحی پنجگانه فعال است، تصریح کرد: کارتن خواب های شناسایی شده توسط گشت ها ساماندهی، جمع آوری و به گرمخانه ها منتقل می شوند که پس از استحمام و استفاده از خدمات بهداشتی، لباس مناسب و یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.
بهرامی ادامه داد : گشت سیار در فصل سرما آماده خدمت رسانی به کارتن خواب ها هستند، ضمن اینکه یک گشت سیار تا انتهای سال در سطح منطقه فعال خواهد بود.
گفتنی است شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می توانند از طریق تماس با سامانه 137 و اعلام زمان و مکان حضور کارتن خواب ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند. 
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #کارتن #ساماندهی #منطقه #اینکه #شناسایی #تهران #افراد #بهرامی #اجتماعی #خدمات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ساماندهی کارتن خواب ها توسط گشت های سیار

*

*


X https://sport45.site/