پورتال جامع گردشگری کشور به بهره‌برداری می‌رسد/ آمادگی 19 دستگاه اجرایی برای سفرهای نوروزی

تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 44967 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

پورتال جامع گردشگری کشور به بهره‌برداری می‌رسد/ آمادگی 19 دستگاه اجرایی برای سفرهای نوروزی

مازندشورا: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه پورتال جامع گردشگری کشور که منبع اطلاعات گردشگری و تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کشور است طی 10 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 19 دستگاه امدادی، اجرایی و خدماتی در قالب ستاد سفرهای نوروزی در کشور آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مازندشورا:علی‌اصغر مونسان در شهرستان چالوس اظهار کرد: در سفری که  به مازندران داشتم سه هتل و مجموعه اقامتی دیگر را افتتاح کردیم و خوشحالیم که یکی از این هتل‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده است  که می‌تواند خودش یک جاذبه گردشگر باشد.

وی افزود: درحال حاضر در کشور هزار و 700 پروژه گردشگری در حال اجراست که امید داریم عمده این پروژه‌ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسانیم، اگر چه همچنان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به صورت روزانه ادامه دارد و خوشحالیم که سرمایه‌گذران این بخش را خوب و با بازدهی بالا تشخیص دادند تا با سرمایه گذاری بیشتر پیشرفت های خوبی حاصل شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: بخش بوم‌گردی هم به شدت در حال توسعه پیدا کردن است که اشتغال را در روستاها و شهرهای کوچک کشور ایجاد کرده و به اقامت‌گاه‌های ما خیلی کمک کرد و موضوع طبیعت‌گردی که الان بسیار مورد استقبال گردشگران است؛ بخش بعدی که از مزیت‌های کشور بهره می‌گیرد تا کمبودها رفع شود استفاده از ابنیه تاریخی است که خوشبختانه در حال تبدیل شدن به فضاهای اقامتی هستند و ویژگی‌های منحصر به فردی پیدا می‌کنند که بویژه برای توریست خارجی که بسیار جذاب هستند. بنابراین مسیر رشد پروژه‌های گردشگری در حال رشد و ادامه است تا بتوانیم به اهداف سند چشم انداز در سال 1404 که دستیابی به 20 میلیون گردشگر خارجی است، دست پیدا کنیم.

مونسان با اشاره به ایام عید ادامه داد: در ایام عید نوروز 19 دستگاه امدادی و اجرایی و خدماتی در قالب ستاد سفرهای نوروزی آماده شدند که با تاکید ویژه رئیس جمهور امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ایام پر نشاطی را برای مردم کشورمان رقم بزنیم به شدت در حوزه کیفیت و کنترل قیمت نظارت داریم و افزایش خواهد یافت، تمام سایت‌های تاریخی و موزه هایی که در اختیار سازمان میراث فرهنگی است آماده خدمت مکتوب به هموطنان عزیزمان هستند و برنامه های متنوع و شادی را با همراهی شهرداری ها در همه شهرهای کشور به اجرا خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: به زودی پورتال جامع گردشگری کشور که منبع اطلاعات گردشگری و تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کشور است ظرف 10 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد که مردم می‌توانند با مراجعه به آن پاسخ سوالات خود را دریافت کنند تلاش داریم که بتوانیم سفرها را در کشور بطور یکنواخت تنظیم کنیم و با برنامه‌های خوبی برخی از شهرها را که کمتر گردشگر داشتند افزایش شدید گردشگری داخلی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان گفت: در مازندران که با وجود نعمت‌های بی‌نظیر خدادادی کشور را داراست با تلاش استاندار جدید خوشبختانه امیدواریم که محور شمالی ما با حضور مسافران در استان گیلان و مازندران محور ویژه گردشگری را رقم بزند و شاهد رشد هر چه بیشتر جاذبه گردشگری در مازندران هستیم باید بتوانیم مزیت‌های گردشگری در استان مازندران که در این سفر برنامه‌ریزی شده است را تقویت کنیم و بویژه در غرب مازندران که از این مزیت‍‌ها بیشتر برخوردار شود.

86048/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #گردشگری #مازندران #داریم #میراث #ادامه #بیشتر #تاریخی #بتوانیم #گردشگر #فرهنگی #بهره‌برداری #صنایع #مزیت‌های #بسیار #شهرهای #خوشبختانه #خارجی #خواهیم #استان #افزایش #آماده #تصریح #بویژه #پورتال #اقامتی #خوشحالیم #اجرایی #مونسان #نوروزی #ویژگی‌های #منحصر #پایان #سفرهای #می‌رسد #دستگاه #جاذبه #جمهور

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پورتال جامع گردشگری کشور به بهره‌برداری می‌رسد/ آمادگی 19 دستگاه اجرایی برای سفرهای نوروزی

*

*


X https://sport45.site/