متولیان مسائل شهری رویکرد مشاورین طرح را بر مشکلات اجرایی در اولویت قرار دهند

تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - ساعت : 10:32

کد مطلب: 45000 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

متولیان مسائل شهری رویکرد مشاورین طرح را بر مشکلات اجرایی در اولویت قرار دهند

مازندشورا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: محور توسعه اقتصادی استان اصفهان بر اساس رویکرد گردشگری است و برای اجرای چنین رویکردی باید بسته‌ای از الگوهایی که کارکرد آن‌ها در ارتباط هستند در کنار یکدیگر دیده شود تا توسعه اقتصادی استان در حوزه گردشگری تحقق یابد.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست علی مقدس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد، ۶۶ مورد از موارد اصلاح، تعیین و دقیق سازی خط بدنه، تقلیل و یا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع، حذف و یا اضافه کردن گذر و تغییر کاربری مربوط به شهر اصفهان ۲۲ مورد، فلاورجان ۲۵ مورد، گلشهر ۸ مورد، چرمهین ۸ مورد، فولادشهر ۲ مورد و طرح تفصیلی شهر بهاران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

علی مقدس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص اصلاح خط بدنه گذرهای شهر اصفهان گفت: شرکت‌های مشاور جهت طراحی طرح جامع و تفصیلی با رویکرد بهسازی منظر شهری، مسیرها و تردد شهری طراحی می‌کنند و با دیدگاه بعضی از مسئولین مبنی بر پرزحمت بودن اجرای آن منطبق نیست.

مقدس‌زاده ادامه داد: تطبیق دادن خود با شرایط موجود شهری منطقی نیست و متولیان مسائل شهری باید رویکرد مشاورین طرح را بر مشکلات اجرایی در اولویت قرار دهند.

وی در ادامه افزود: محور توسعه اقتصادی استان اصفهان بر اساس رویکرد گردشگری است و برای اجرای چنین رویکردی باید بسته‌ای از الگوهایی که کارکرد آن‌ها در ارتباط هستند همچون پروژه‌های عمرانی استان که شامل سالن اجلاس سران، قطار شهری، قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران و فرودگاه اصفهان است در کنار یکدیگر دیده شود تا توسعه اقتصادی استان در حوزه گردشگری تحقق یابد.

وی گفت: ساخت هتل در سطح شهر باعث ایجاد سرمایه و اشتغال در سطح استان می‌شود و ساخت هتل‌های پنج ستاره باعث افزایش شهرت و اعتبار استان می‌گردد.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/مسکن و شهرسازی

برچسب ها : #استان #اصفهان #رویکرد #عمرانی #استانداری #هماهنگی #شهرسازی #طراحی #تفصیلی #اجرای #گردشگری #اقتصادی #افزایش #توسعه #اولویت #مسائل #متولیان #مشاورین #مشکلات #مقدس‌زاده معاون #اجرایی #اصلاح

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : متولیان مسائل شهری رویکرد مشاورین طرح را بر مشکلات اجرایی در اولویت قرار دهند

*

*


X https://sport45.site/