پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در یک اسفند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 02 اسفند 1396 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 45165 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در یک اسفند

مازندشورا: امنیت کشور زیر نظر رهبری است، ديدار رهبر حزب‌الله عراق با خانواده‌های شهدای مدافع حرم نكا، پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان، پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان و جدی بودن شیوع آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


امنیت کشور زیر نظر رهبری است/وزیر هزار میلیاردی نمی‌خواهیم
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دشمنان امروز باید بدانند که امنیت کشور زیر نظر ولایت و رهبری است و هرگز به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.


دیدار رهبر حزب‌الله عراق با خانواده‌های شهدای مدافع حرم نکا
حجت‌الاسلام هاشم‌الحیدری رهبر حزب‌الله عراق با خانواده‌های شهدای مدافع حرم در نکا دیدار و گفت‌وگو کرد.


پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان
صبح امروز آثاری مبنی بر شناور غرق شدن در عمق 6 متری آب که چهار کیلومتر از ساحل فاصله داشت مشاهده شد و در این شناور سه چکمه دیده شد.


تبرک از وجود متبرک شهید خوش‌نام دفاع مقدس/تجدید میثاق قائم‌شهری‌ها با خون پاک شهدا
از نخستین ساعات امروز که مصادف است با روز شهادت دخت پیامبر (ص) شور عجیبی در شهر برپا شد و مردم شهید پرور و ولایت مدار قائم‌شهر از هر قشر و صنفی خود را به حسینیه عاشقان رساندند تا این نوگل فاطمی را تا آرامگاه ابدی اش بدرقه کنند و از برکت وجودش تبرک بجویند و آن را توشه آخرت خود سازند.


شوری عجیب برپاست
مسافران خسته از راه! حضور شما بهانه می‌شود برای یک جمع عاشقانه و مغناطیسی است برای دورهمی عارفانه، به رسم دلدادگی و به یمن وجودتان شهر را آذین بستند، چشم‌ها به سمت شما می‌چرخند، هر سو که می‌روید عشق همانجاست و شوری عجیب برپاست.


جدی بودن شیوع آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان/ کشتار پرندگان بسیار خطرناک است
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه باید موضوع آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان و انتقال آن به انسان را جدی بگیریم و در این زمینه با کسی شوخی و تعارف نداریم، گفت: در این زمینه همه دستگاه‌ها باید کمک کنند در غیر این صورت با فاجعه انسانی روبه‌رو خواهیم شد که کنترل آن به دست کسی نیست.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #پرندگان #امروز #خبرگزاری #شناور #برپاست #مدافع #فوق‌حاد #زمینه #شهدای #آنفلوآنزای #حزب‌الله #امنیت #اخبار #رهبری #ولایت #پربازدیدترین #دیدار #خانواده‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در یک اسفند

*

*


X https://sport45.site/