تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - ساعت : 12:30

کد مطلب: 46118 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شهرآب‌بر وچالش نبود تاکسی‌های درون‌شهری

مازندشورا: شهردارآنلاین: یکی از مشکلات شهر آب‌بر نبود تاکسی‌های درون‌شهری است.

مازندشورا:شهر آب‌بر مرکز شهرستان طارم است که بیش از 8000 نفر در این شهر ساکن هستند.

یکی از مشکلات این شهر فعال نبودن تاکسی‌های درون‌شهری و اتوبوس‌های برون‌شهری به تهران است که گاهی سبب برخی گلایه‌های شهروندان می‌شود.

در همین رابطه، رئیس شورای اسلامی شهر آب‌بر به خبرنگار ایسنا گفت: شهرداری آب‌بر در سال‌های گذشته اقداماتی در زمینه تخصیص دستگاه تاکسی درون‌شهری انجام داده بود که متأسفانه استقبال خوبی از آن صورت نگرفت.

«عابدین احمدی» تصریح کرد: به‌علت نداشتن صرفه اقتصادی به‌علت استقبال نکردن همه این وسایل نقلیه از چرخه خدمات‌رسانی بیرون رفتند و هم‌اکنون تنها یک تاکسی در داخل شهر در حال ارائه خدمات است.

وی با تأکید بر این‌که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارای تاثیرات مثبتی در کاهش آلودگی‌ها و تراقیک شهری است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اکثر خانواده‌ها در شهر آب‌بر دارای وسیله نقلیه هستند و با وسایل خود در سطح شهر تردد می‌کنند که این امر موجب عدم استقبال از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر آب‌بر شده است.

این مسئول در پاسخ به نبود اتوبوس‌های شهری به تهران از شهر آب‌بر نیز تصریح کرد: به‌علت نامطلوب بودن دو کیلومتری جاده آستاکل به شهر آب‌بر بسیاری از اتوبوس‌های برون‌شهری رغبتی برای ورود به داخل شهر ندارند.

احمدی با تأکید بر ضرورت همکاری ارگان‌های مرتبط برای حل این معضل، تصریح کرد: اگر این مسیر خاک‌برداری و تسطیح شود اتوبوس‌ها مشکلی برای ورود به شهر نخواهند داشت.

ایرنا


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #آب‌بر #تصریح #استقبال #به‌علت #اتوبوس‌های #وسایل #درون‌شهری #هم‌اکنون #عمومی #دارای #نقلیه #تأکید #احمدی #برون‌شهری #تهران #تاکسی #تاکسی‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهرآب‌بر وچالش نبود تاکسی‌های درون‌شهری

*

*


X https://sport45.site/