تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - ساعت : 12:52

کد مطلب: 46475 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

نوروزگردی در محوطه اشکانی وستمین

مازندشورا: ساری - معاون میراث فرهنگی مازندران گفت: سایت موزه محوطه اشکانی وستمین برای اولین بار در نوروز ۹۷ به روی گردشگران و بازدید باز می شود.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطلب شریفی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وستمین برای نخستن بار در نوروز ۹۷ برای بازدید عموم مردم بازگشایی می شود افزود: محوطه  اشکانی وستمین برای نخستین بار در نوروز ۹۷ برای بازدید عموم مردم بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه این محوطه دو فصل کاوش را پشت سر گذاشته و حاوی اطلاعات غنی تاریخی مربوط به دوره  اشکانی است افزود: همچنین آیین پاکسازی و آمادگی محوطه های تاریخی برای میزبانی از گردشگران نوروزی با حضور انجمن دوستدار میراث فرهنگی، تشکلهای زیست محیطی و گروه های کوهنوردی انجام شد.

شریفی گفت: پایگاه جهانی عباس آباد بهشر، فرح آباد ساری و یوش ازجمله جاذبه های  گردشگری پرطرفدار بوده که در تمامی طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی آماده بازدید است.

معاون میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: علاوه بر این ۱۶ موزه وابسته، خصوصی و غیروابسته که در سراسر استان با محتوای باستان شناسی، مردم شناسی، اسناد و غیره به طور ویژه  از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در خدمت گردشگران خواهد بود.


منبع : مهر

برچسب ها : #وستمین #بازدید #محوطه #اشکانی #فرهنگی #میراث #تاریخی #گردشگران #نوروزی #افزود #شناسی #اینکه #مازندران #شریفی #معاون #نوروز #بازگشایی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نوروزگردی در محوطه اشکانی وستمین

*

*


X https://sport45.site/