سهم ۹۵ درصدی جاده در جابجایی مسافران ورودی به استان خراسان رضوی

تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - ساعت : 14:49

کد مطلب: 47763 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل راهداری خراسان رضوی اعلام کرد:

سهم ۹۵ درصدی جاده در جابجایی مسافران ورودی به استان خراسان رضوی

مازندشورا: مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: در مدت سپری شده از طرح نوروزی ۹۷ و بر اساس آمارهای واصله، ۲۰ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۸۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام شده که بر این اساس در این بازه یک میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۷۴ دستگاه خودرو وارد مشهد و یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو نیز از این شهر خارج شدند.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: در این بازه زمانی ما شاهد افزایش ۱۴ درصدی تردد خودروهای ورود در محورهای استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم که این آمار در خصوص خودروهای خروجی نیز با افزایشی ۲۳ درصدی مواجه است.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای واصله در همین بازه زمانی یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۶ دستگاه خودرو به استان وارد و یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۴۵ دستگاه نیز خارج شدند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل، آمار و برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیشترین آمار تردد در کلیه محورهای استان در این بازه مربوط به دوشنبه ششم فرودین ماه با انجام بیش از ۱۸۶ هزار تردد است.

وی افزود: پرترددترین محورهای استان در این بازه نیز محورهای مشهد- چناران، چناران- مشهد و آزادراه ملک‌آباد- مشهد و کمترین ترددها نیز در محورهای امام قلی- باجگیران، باجگیران- امام قلی و کیلومتر ۲۰ کلات- مشهد انجام شده است.

نصری در تشریح آمار تعداد مسافر ورودی و خروجی استان در بازه زمانی سپری شده از طرح نوروزی ۹۷ نیز گفت: آمار مسافر ورودی استان در این روزها در دو بخش ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای و وسایل شخصی با درصد تغییر به ترتیب ۱.۹ درصد و ۱۲.۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به ترتیب یک میلیون و ۷۹ هزار و ۳۶۸ و همچنین ۱۰ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۴۹۵ نفر وارد استان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در خصوص آمار خروجی استان نیز گفت: آمار مسافر خروجی استان در این بازه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حوزه حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای با ۹۵۶ هزار و ۹۰۵ نفر، ۱.۵ درصد افزایش و به واسطه وسایل نقلیه شخصی ۱۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۳۶۵ نفر از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲.۹ درصدی داشته است.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/جاده ای

برچسب ها : #استان #میلیون #محورهای #حمل‌ونقل #خراسان #خروجی #مشابه #جاده‌ای #درصدی #راهداری #عمومی #زمانی #ورودی #مسافر #باجگیران #مقایسه #چناران #ترتیب #وسایل #خودروهای #افزود #افزایش #مدیرکل #گذشته #دستگاه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سهم ۹۵ درصدی جاده در جابجایی مسافران ورودی به استان خراسان رضوی

*

*


X https://sport45.site/