تعداد مصدومان حادثه در شهرک صنعتی آمل 6 نفر است/اعزام 3 مصدوم با بالگرد به بیمارستان زارع ساری

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 48043 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سخنگوی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

تعداد مصدومان حادثه در شهرک صنعتی آمل 6 نفر است/اعزام 3 مصدوم با بالگرد به بیمارستان زارع ساری

مازندشورا: مسؤول روابط عمومی و سخنگوی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تعداد مصدومان حادثه شهرک صنعتی آمل 6 نفر است.

مازندشورا:سیدمحمد عمادی امروز از شهرستان ساری، با اعلام اینکه در حادثه انفجار دیگ در شهرک صنعتی آمل 6 نفر مصدوم شدند، اظهار کرد: سه نفر از مصدومان در بیمارستان شهدای 17 شهریور آمل پیگیر اقدامات درمانی هستند.

وی با اعلام اینکه میزان سوختگی سه نفر از مصدومان این حادثه زیاد بود، تصریح کرد: این سه نفر توسط بالگرد اورژانس مازندران به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند.

به گزارش فارس، در این حادثه یک مصدوم دچار 100 درصد سوختگی شده است، دیگر مصدوم این حادثه که در حال حاضر در بیمارستان زارع ساری تحت درمان قرار دارد، دچار 70 درصد سوختگی و مصدوم سومی منتقل شده به این مرکز درمانی با 20 درصد سوختگی پیگیر اقدامات درمانی هستند.

در ارتباط با اقدامات درمانی انجام شده بر روی بیماران سلیمان ایزدی  مدیر درمان بیمارستان زارع ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مصدومان حادثه با وضعیت وخیم و سوختگی شدید به این مرکز منتقل شده‌اند.

وی گفت: دو نفر از مصدومان در بخش بی‌ای‌سی‌یو و مصدوم دیگر در بخش سوختگی در حال درمان توسط کادر پزشکی و متخصصان قرار گرفتند.

86004/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سوختگی #مصدوم #حادثه #مصدومان #بیمارستان #درمانی #اقدامات #صنعتی #منتقل #درمان #پیگیر #خبرنگار #بالگرد #مازندران #گفت‌وگو #اعلام #اینکه #اظهار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تعداد مصدومان حادثه در شهرک صنعتی آمل 6 نفر است/اعزام 3 مصدوم با بالگرد به بیمارستان زارع ساری

*

*


X https://sport45.site/