تاکید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان برحمایت از کالا‌های ایرانی

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - ساعت : 17:05

کد مطلب: 48185 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تاکید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان برحمایت از کالا‌های ایرانی

مازندشورا: مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان درشورای معاونین اداره کل گفت: همه در جامعه مسئولیت دارند تا با حمایت از کالای ایرانی زمینه‌های اصلی تولید را فراهم کرده و کالای رقابت پذیر را ارائه کنند.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان در اولین جلسه شورای معاونین سال ۹۷ از عملکرد ستاد نوروزی و زحمات و تلاش‌های همکاران دخیل در این طرح خصوصا ستار هاشمی معاون حمل ونقل اداره کل درخصوص بکار بردن تدابیر لازم و مفید در طرح محدویت تردد ناوگان باری که خوشبختانه منجر شد که در جاده‌های استان در طول این طرح شاهد مرگ ومیر هموطنان عزیز نباشیم، تقدیر و تشکر کرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات رهبری یا فتوا و یا حکم است و همه باید به آن درست عمل کنیم و دولت و ملت باید بتوانند همراه و همگام با هم، در راستای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه تحقق این شعار نیازمند همکاری همه مردم و وما خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را از خود و خانواده شروع و عملی سازیم تا در ادارات ونهاد‌ها ودستگاه‌های اجرایی کشور و جامعه توسعه و ترویج شود.

در حاشیه این جلسه مراسم یادبود سالروز عروج راهدار فداکار مرحوم خلیل شهسواری با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه اداره کل با حضور مدیرکل و همکاران برگزار شد.

باقرجوان گفت: در ۱۹ فروردین سال ۸۹ بار دیگر خدمت گزاری از جنس صداقت، خدمت و مهربانی از جان شیرین خود گذشت تا شیرینی زندگی و ایمنی هموطنان و مسافران جاری و برقرار باشد وما در این روز‌ها خوب یاد گرفته ایم که نجات شهروندان و هم میهنان نه یک تکلیف که عشق است.

در پایان وی ضمن تسلیت مجدد به خانواده راهدار فداکار از خانواده ایشان جهت صبر و شکیبایی با اهدا لوح و هدیه تشکر کرد.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/جاده ای

برچسب ها : #اداره #استان #رهبر #خانواده #رهبری #اسلامی #فداکار #شورا #فرمایشات #راهدار #هموطنان #جاده‌ای #راهداری #هرمزگان #باقرجوان #همکاران #مدیرکل

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تاکید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان برحمایت از کالا‌های ایرانی

*

*


X https://sport45.site/