هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد

تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1397 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 48338 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه سرخ‌رود:

هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد

مازندشورا: امام جمعه سرخ‌رود گفت: وقتی پای دشمنان ملت ایران به میان بیاید همه با هم متحد می‌شوند یک دست واحد، یک مشت محکم علیه شما می‌شوند و هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مسؤولان نظام فرمودند مراقب خودمان باشیم از هر جا که هستید قوه مجریه، مقننه، قضائیه، جاهای دیگر همه در این جهت یکسانند و یکسانیم.

وی افزود: در جمهوری اسلامی احتیاج داریم به تعمیر قلب خودمان؛ چون جمهوری اسلامی با یک حکومت متعارف معمولی در دنیا فرق دارد با یک هدفی، با یک آرمانی، با یک منطقی با یک عَلَمی به وجود آمده؛ آن عَلَم عبارت است از توحید، از حکم الهی، از شریعت الهی.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی در تمام ادوار مختلف از ناحیه بی عدالتی ضربه خورده است و از ناحیه پراکندگی و نفاق و جدایی افراد از یکدیگر و مقابل یکدیگر ایستادن ضربه خورده است دشمنان اسلام را می‌بینید در منطقه چه ادعاهای پوچی می‌کنند که خود باعث ایجاد تفرقه و فتنه بزرگ یا بوجود آوردن گروه‌های تکفیری شدند و داعیه نابودن کردن آنها را دارند و باعث ملتهب شدن منطقه شدند.

این مسؤول درباره اوضاع اقتصادی بیان کرد: از مسؤولان خواستارم نگذارند دشمنان از ضعف آنها استفاده کنند و با جدیت تمام در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قدم بردارند وضعیت بازار داخل را کنترل کنند نرخ رسمی دلار 3700 تومان بود نرخ ارزی مصنوعی پایین نگه داشته شده است.

موسوی‌آملی اضافه کرد: سه روز بعد دلار 6000 تومان! صدای همه درآمد معاون اول رییس جمهور وارد میدان شد و گفت از فردا دلار تک نرخی و 4200 تومان یعنی 500 تومان بیشتر از نرخ رسمی سه روز قبل همه خوشحال و راضی که قیمت دلار را کلی پایین آورده! کسی هم نپرسید مگر نرخ دلار 3700 مگر نبود به این ترتیب با خوبی و خوشی در عرض دو روز 500 تومان به نرخ دلار اضافه شد و کسی هم نفهمید.

وی تصریح کرد: برای تولید داخل باید مبارزه جدی در مقابل مفاسد اقتصادی کرد باید برای ملت آبرو ایجاد کرد دشمنان به دنبال اختلاف در نظام مقدس اسلامی هستند مردم به همراه مسؤولان نظام باید این توطئه‌ها را خنثی کنند و آمریکا و غرب که غالباً تحت سلطه صهیونیست‌ها هستند از بن دندان دشمن ملت ایران و دشمن نظام جمهوری اسلامی بوده و ملت ایران به سران این کشورها قاطعانه پاسخ می دهد که حواستان جمع باشد.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: ملت ایران عکس‌العمل نشان می‌دهد و این را سران کشورهای استکباری و مداخله گران فضول در مسائل جمهوری اسلامی بدانند ملت ایران بین خودشان هم اگر اختلاف داشته باشند وقتی پای دشمنان ملت ایران به میان بیاید همه با هم متحد می‌شوند یک دست واحد، یک مشت محکم علیه شما می‌شوند و هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

این مسؤول درباره وضعیت دفاعی کشور و مردم اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران قاطعانه در مقابل آنها خواهند ایستاد مسؤولان هم باید قدر این مردم را بدانند و شکر کنند که مردمی بیدار و آگاه و همیشه در صحنه دارند  و شکر مسؤولان سه قوه خدمت کامل و جامع برای حل مشکلات مردم است تلاش برای حمایت از کالای ایرانی در عمل که موجب اتحاد ملت بزرگ ایران می‌شود.

موسوی‌آملی تاکید کرد: پس شکر مسؤولان خدمت است شکر مردم حفظ وحدت، حفظ هوشیاری، حفظ برادری و نگاه مشفقانه به یکدیگر است دشمن از ناامن کردن منطقه و ایران هراسی بدنبال شکاف در آحاد ملت ایران است سعی کنید آنچه که دشمن را خشمگین می‌کند انجام بدهید و آنچه که قلب مقدس حضرت ولی عصر (عج) را شاد می‌کند انجام دهید که همین وحدت و مهربانی و همکاری و نشاط و حرکت انقلابی است تا سیلی محکمی را به دشمنان نظام مقدس بزنیم.

وی یادآور شد: ملت ما ملت خوبی است، ملت وفاداری است ملت با گذشتی است که در این 40 سال مشاهده کرده‌ایم و دولت هم باید امید و آرامش را با کنترل ارز و رفع موانع اقتصادی حرکتی را که به دنبال ضربه زدن به نظام است را خنثی کنند و رسیدن به هر هدفی در سایه آرامش و امنیت بوده و نخبگان بدانند هر حرفی، هر اقدامی هر تحلیلی که به دشمنان کمک بکند این خیانت بزرگی است خیلی باید مراقب حرف زدن موضع گیری مراقب گفتن‌ها، مراقب نگفتن‌ها باشیم سیاسی بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها خلاف عقل و شرع می‌باشد به خودمان مراجعه کنیم خودمان را فریب ندهیم؛ بفهمیم چه کار می‌کنیم  بفهمیم چه می‌گوییم؛ چه حرکتی می‌کنیم.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: همه مسؤولان سر جلسه امتحانند؛ امتحان عظیمی است در این امتحان برای اینکه مردود و رفوزه نشوند باید تابع فرامین ولی فقیه باشند امروز بیعت با ولی فقیه مانند بیعت با سیدالشهدا در روز عاشورا است باید به این باور قلبی برسند که اطاعت از ولی فقیه مانند اطاعت از امام زمان (عج) بر ما واجب است.

86038/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مسؤولان #دشمنان #اسلامی #تومان #سرخ‌رود #مراقب #جمهوری #اقتصادی #یکدیگر #منطقه #مقابل #خودمان #موسوی‌آملی #بدانند #اختلاف #قاطعانه #می‌شوند #باشند #آرامش #امتحان #مانند #اطاعت #می‌کنیم #سیاسی #دنبال #حرکتی #می‌کند #درباره #اظهار #باشیم #ندارد #تجاوز #کشوری #ناحیه #خورده #کنترل #پایین #وضعیت #مسؤول #ایجاد #اضافه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد

*

*


X https://sport45.site/