رونمایی از 3 آلبوم موسیقی محلی در حوزه هنری مازندران

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 48536 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در آخرین روز از هفته هنر انقلاب انجام شد

رونمایی از 3 آلبوم موسیقی محلی در حوزه هنری مازندران

مازندشورا: آخرین روز از گرامیداشت هفته هنر انقلاب در مازندران به رونمایی از 3 آلبوم موسیقی محلی در حوزه هنری این استان اختصاص یافت.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دوشنبه‌شب و در آخرین روز از هفته هنر انقلاب، آیین رونمایی از سه تولید موسیقیایی حوزه هنری مازندران با حضور مسؤولان و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

این آثار ماندگار با عنوان «روج نشون» از سه آلبوم «روج» براساس اشعار نیما یوشیج، «عاشق زارم» در منقبت حضرت محمد(ص) و «آفتاب این سامون» در مدح امام رضا(ع) است.

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری مازندران در این مراسم با بیان اینکه از گذشته تاکنون موسیقی در حوزه هنری جایگاه ممتازی داشته است، گفت: چارت موسیقی مازندرانی در زمان مدیریت سینا دلشادی مدیر حوزه هنری مازندران در کشور دارای هویت و در استان تشکیل شد.

سید جلال محمدی اظهار کرد: اکنون واحد موسیقی مستقل عمل می‌کند و با حمایت حوزه هنری مازندران آلبوم موسیقی رونمایی و از شاعران و نوازندگان تقدیر شده است.

در ادامه مراسم نیز گروه موسیقی برادران محمدی با سه آهنگ مقامی خاص مازندران به‌صورت زنده، حاضران را به وجد آوردند و در پایان از این تیم موسیقی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش فارس، در هفته هنر انقلاب اسلامی از 11 هنرمند کشور قدردانی شد که تنها هنرمند بخش موسیقی سید عباد محمدی عضو گروه موسیقی آوای تبری و منتخب فستیوال‌های چند کشور خارجی، از استان مازندران بوده است.

86001/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #موسیقی #مازندران #انقلاب #آلبوم #رونمایی #محمدی #قدردانی #هنرمند #گزارش #مراسم #استان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : رونمایی از 3 آلبوم موسیقی محلی در حوزه هنری مازندران

*

*


X https://sport45.site/